مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: 120 پزشک در تخصص‌های مختلف به شهروندان سقزی خدمت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز با اشاره به اینکه شهر سقز دارای جمعیتی بیش از 150 هزار است، اذعان داشت: 120  نفر پزشک در تخصص‌های مختلف به شهروندان سقزی خدمت می‌کنند.

فیض‌الله گلکار ضمن تبریک 16 اسفند روز پرستار افزود: هم اکنون 300 پرستار نیز در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و تامین اجتماعی سقز به ارائه خدمات مشغول هستند.

وی با بیان اینکه در دین اسلام خدمت به فرد بیمار بسیار سفارش شده است گفت: بر این اساس پرستاران در ارائه خدمات مطلوب به بیماران و تکریم همراهان بیمار در شهرستان سقز به خوبی عمل کرده‌اند.

گلکار با بیان اینکه در حال حاضر 250 تخت بیمارستانی فعال در شهر سقز در دو بیمارستان شهر وجود دارد، گفت: با اتمام ساخت بیمارستان 160 تختخوابی سقز تحول چشم گیری در زمینه ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم شهرستان صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز با بیان اینکه نظارت بر مواد غذایی  امر بسیار حیاتی و سرنوشت‌ساز است، خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج پایش‌های به عمل آمده از واحد نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز از بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان کردستان، بالاترین امتیاز و رتبه اول را کسب کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای شهرستان در حوزه‌های بهداشت و درمان، افزود: تسریع در اتمام بیمارستان 160 تختخوابی، راه‌اندازی بخش دیالیز در این بیمارستان، ارائه خدمات بهداشتی مناسب در روستاها و حضور به موقع پزشکان، نظارت بر داروخانه‌ها و سایر وظایف ذاتی از مهمترین مواردی است که به جد در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

وی در پایان از راه‌اندازی و شروع به کار دستگاه ام‌آرآی توسط بخش خصوصی و دانشکده پرستاری و مامایی در آینده نزدیک در سقز خبر داد و از تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان سقز قدردانی کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سقز ، پزشک ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.