براي اين کار ابتدا وارد برنامه Microsoft Word شويد و سپس متن مورد نظر خود را به حالت انتخاب درآوريد. حال به زبانه Insert مراجعه و روي گزينه Table کليک کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يکي از قابليت هاي برنامه Word اين است که مي توانيد در آن جدول هاي مختلف را طراحي کنيد و داده هاي خود را در آن قرار دهيد. در اين ترفند نحوه قرار دادن متن در جدول و برعکس يعني خارج کردن متون از جدول هاي موجود در اين برنامه را شرح مي دهيم.

براي اين کار ابتدا وارد برنامه Microsoft Word شويد و سپس متن مورد نظر خود را به حالت انتخاب درآوريد. حال به زبانه Insert مراجعه و روي گزينه Table کليک کنيد. در ادامه از منوي باز شده روي گزينه Convert Text to Table کليک کنيد.

در پنجره Convert Text to Table يک سري تنظيمات وجود دارد؛ به عنوان مثال در قسمت Table size مي توانيد تعداد سطرها و ستون ها را تعيين کنيد ، در قسمت Separate text at نيز مي توانيد تعيين کنيد کاراکترهاي موجود در متن برچه اساسي از يکديگر جدا و به جدول تبديل شود.

در آخر و بعد از تنظيمات روي OK کليک کنيد تا متن شما به جدول مورد نظرتان منتقل شود. حال اگر قصد داريد جدول ها را حذف کنيد تا تنها متن ها باقي بماند، متن هاي جدول را به حالت انتخاب در آوريد و سپس به زبانه LAYOUT مراجعه و روي گزينه Convert to Text کليک کنيد. در پنجره باز شده کافي است تنظيمات دلخواه خود را انجام دهيد و در آخر OK کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار