مراسم وزن كشي چهار وزن دوم رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جوانان جام ديميتريف عصر امروز به وقت محلي در شهر ياكوتسك برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي فدراسيون كشتي، در وزن 55 كيلوگرم كه 27 نفر حضور دارند، يونس سرمستي در دور اول با كشتي گيري از كشور ميزبان روبرور مي‌شود و در صورت پيروزي نيز به مصاف ديگر كشتي گير ميزبان مي‌رود. در همين وزن رضا اطري در دور اول به مصاف كشتي گير تركيه‌اي مي‌رود و در صورت پيروزي در دور دوم به مصاف برنده كشتي‌گيران مغلوستان و قزاقستان مي‌رود.
 
 
در وزن 66 كيلوگرم فرزاد كوليوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با كشتي گير روس مبارزه مي‌كند در اين وزن 28 نفر حضشور دارند. حسن يزداني ديگر نماينده كشورمان در اين وزن در دور اول با كشتي گيري از مغولستان روبرو مي‌شود و در صورت غلبه بر اين حريف در دور دوم با برنده كشتي گيران قزاقستان و روسيه مبارزه خواهد كرد.
 
 
در وزن 84 كيلوگرم كه 7 نفر حضور دارند مجتبي گليج در دور نخست با حريف روسي مبارزه مي‌كند و در صورت پيروزي، در دور بعد با برنده كشتي گيران تركيه و ازبكستان پيكار مي‌كند.
 
 
در وزن 125 كيلوگرم نيز امين طاهري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده كشتي گيران روسيه و اوكراين مي‌رود در اين وزن 9 نفر حضور دارند.
 
مسابقات چهار وزن دوم فردا (يكشنبه) برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار