مربي کشتي آزاد کشورمان گفت: در روز نخست رقابت‌هاي جام ديميتروف سطح داوري‌ها واقعا ضعيف بود.

حسين کريمي مربي تيم ملي کشتي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينکه کشتي‌گيران ايران مسافت طولاني را براي اين دوره از رقابت‌ها طي کرده‌اند اما در روز نخست با توجه به تلاشي که از خود نشان دادند نسبت به کارايي آنها اميدوار شديم اما متأسفانه داوري‌هاي ضعيف انگيزه ما را نسبت به اين بازي‌ها کم کرد.
 
وي تصريح کرد: در وزن 74  کيلوگرم کامران قاسم پور توانست در ذروز نخست حريف خود را با نتيجه 10 بر صفر شکست دهد اما در دور بعد تنها به دليل اينکه يک لحظه بر روي پل گير کرد و در حالي که کارشناسان اظهار داشتند که شانه وي با تشک برخورد نکرده است اما داور مسابقه را به سود حريف به پايان رساند و اعلام کرد که قاسم پور ضربه فني شده است!
 
وي ادامه داد: در وزن 50 کيلوگرم قهرماني نيز عملکرد خوبي داشت اما به دليل آنکه شانس مجددها از قبل مشخص مي‌شوند، داور در لحظه آخر اعلام کرد که وي بايد بر روي تشک حاضر شود.
 
کريمي افزود: برگزاري مسابقات در سطح بين‌المللي به اين شيوه جاي گله دارد. البته ما نبايد در مسابقات بين‌المللي به دنبال نتيجه‌گيري باشيم و قصد داريم سطح کشتي‌گيران ايران را ارزيابي کنيم و مربيان به اناليز آنان بپردازند و سطح کيفي آنها را بررسي کنند.
 
مربي تيم ملي کشتي ازاد کشورمان در پايان خاطرنشان کرد: ما در 4 وزن ديگر شانس کسب مدال در روز دوم را داريم و فکر مي‌کنيم بتوانيم 3 مدال در اين روز بدست آوريم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار