عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه مسئولان کشورمان، باید در راستای فرهنک احساس تکلیف بیشتری کنند گفت: این احساس تکلیف نباید تنها متوجه وزارت ارشاد باشد،‌ بلکه همه مسئولانی که به نحویی به مباحث فرهنگی متصل می‌شوند وظیفه مهمی نسبت به این مهم دارند.

"حجت السلام موسی غضنفرآبادی" نماینده مردم بم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان مبنی بر اینکه " بنده در نگرانی از مسائل فرهنگی با مجلس خبرگان سهیم هستم"، اظهار داشت: وای به حال ملتی که حرف رهبر دینی و راهنما و امامشان را بر زمین بگذارند، این بسیار خطرناک است.

وی افزود: بیان نکات مهمی که مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری مطرح کرده‌اند، دغدغه‌ای است که ایشان با اصطلاحاتی همچون تهاجم فرهنگی در گذشته بیان کردند، لذا مسئولان کشورمان باید نواقص و ضعف‌های عرصه فرهنگی را شناسایی کرده و در جهت پیشرفت آن اهتمام بیشتری ورزند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه مسئولان کشورمان، باید در عرصه فرهنگ احساس تکلیف بیشتری کنند، تصریح کرد: این احساس تکلیف نباید تنها متوجه وزارت ارشاد باشد،‌ بلکه همه مسئولانی که به نحوی به مباحث فرهنگی متصل می‌شوند وظیفه مهمی نسبت به این مهم دارند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس خاطر نشان کرد: تایید فرمایشات مقام معظم رهبری از سوی مسئولان کشورمان نباید تنها در حد شعار باشد بلکه باید برای تحقق آن تمامی تلاش‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار