در اردوگاه دانش اموزی بادله ساری برگزار شد با اشاره به ظرفیت های گردشگری طبیعی مازندران از جمله کوه ، دریا ، جنگل گفت : باید برای بهره گیری از این ظرفیت از جمله گسترش طبیعت گردی برنامه ریزی کنیم .

ربیع فلاح درگفتگو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه همه شهرهای استان به شهر بهار نارنج معروف اند گفت : متأسفانه جمع آوری ، حمل و دفع زباله در استان معضلی قدیمی است

او با اشاره به ورود 14 میلیون گردشگر به استان افزود :به علت نبود برنامه در این زمینه سهم مازندران از این موقعیت فقط زباله است .

استاندار مازندران با اشاره به لزوم حفظ جنگل گفت : بر اساس برنامه ها برداشت چوب از جنگل فقط مربوط به درختان فرسوده و خشک است .

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری نیز با اشاره منحصر به فرد بودن جنگل های شمال کشور گفت : مازندران یک میلیون و 100 هزار هکتار جنگل 60 میلیون ساله دارد .

نوبخت با بیان اینکه یکی از راه های حفظ جنگل کشت درخت در زمین های شیب دار است گفت : از سال آینده طرح کشت درخت در زمین های شیب دار با مشارکت کشاورزانی که زمین در این محدوده را گسترده تر اجرا خواهد شد .

همچنین استاندار مازندران صبح امروز با خانواده شهید عبدالرحیم مالدار دیدار کرد به همین مناسبت نهالی به نام این شهید کاشت ./ش

برچسب ها: شهید ، آیین ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.