حمیده عباسعلی گفت: تغییرات رو به رشدی در لیگ امسال ندیدم چرا که حمایت تیم‌ها از ورزشکاران آنگونه که باید باشد نیست و فقط غیرت بازیکنان است که لیگ را دیدنی‌ می‌کند.

 حمیده عباسعلی‌ عضو تیم ملی ‌کاراته بانوان و عضو تیم ملی دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص لیگ امسال گفت: مسابقات لیگ امسال به لیگ بدی نبود و مثل سال گذشته بود تغییرات مثبت و رو به رشدی در این لیگ ندیدم.
 
یکی از مهم‌ترین ایرادات لیگ بانوان این است که تیم‌ها به لحاظ مالی ورزشکار نشان را حمایت نمی‌کنند به جز یکی دو تیم، سایر تیم‌ها به دلیل نداشتن حامی مالی، نمی‌توانند بچه‌ها را ساپورت کنند بنابر این خود همین مسئله یکی از دلایلی است که بچه‌ها آن‌طوری که باید و شاید عمل نکنند چون تعهد خاصی ندارند.
 
 البته روحیه بالا و خوب بچه‌های ورزشکار را نباید نادیده گرفت همین قدر که شور و اشتیاق در مسابقات حاضر می‌شوند و با رقبای خود مبارزه می‌کنند از انگیزه خوب آنها خبر می‌دهد.
 
 مسئولان باید فکری سازنده در این خصوص داشته باشند چرا که بالاخره در صورت حمایت نشدن این انگیزه‌ها و شور و هیجانات فرو‌کش می‌کند و تمام تلاش‌های مربیان بی‌اثر و بی نتیجه می‌ماند.
 
 وی ادامه داد: بچه‌ها غیرت خوبی دارند و حداقل تمام تلاش‌شان را می‌کنند که در برابر بچه‌های ملی‌پوش خیلی خوب ظاهر شوند و این یک رقابت خوبی را رقم می‌زند و بازی‌های لیگ را دیدنی می‌کند.
 
عباسعلی‌ در خصوص داوری‌های لیگ گفت: در هفته‌های اول لیگ، وقتی بچه‌های ملی‌پوش داخل زمین می‌رفتند داوری‌ها کمی مغرضانه انجام می‌شد ولی در این چند هفته اخیر خدا را شکر خیلی بهتر شده، البته نه اینکه به نفع بچه‌های ملی‌پوش قضاوت شود بلکه دید داوری به سمت قضاوت منصفانه رفت و این باعث شده که آرامش پس از مدت‌ها به لیگ باز گردد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تغییرات ، رشد ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار