توزیع هدایای موسسه امداد آستان قدس رضوی میان بیش از 30 هزار دانش آموز بی بضاعت، ایتام و سادات کشور آغاز شد .

مدیر اجرایی موسسه امداد آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرتگارباشگاه خبرنگاران مشهدگفت: در آستانه سال نو و همزمان با ایام احسان و نیکوکاری، هدایای موسسه امداد آستان قدس رضوی در بین دانش آموزان بی بضاعت، ایتام و سادات در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، قزوین، فارس، اصفهان، سمنان و گیلان آغاز شده است .

کاظم صادق زاده افزود:این هدایا شامل15هزار دست کت و شلوار، 15 هزار دست مانتو و شلوار، یک هزار و 500 قواره چادر مشکی و 15 هزار جفت کفش است که توزیع آن میان این دانش آموزان تا پایان اسفند پایان می یابد .

او با اشاره به حمایت های توليت آستان قدس رضوي از اینگونه اقدامات خیرخواهانه تصریح کرد گفت : این طرح با با هدف شادماني و مسرت دانش آموزان بي بضاعت با اولويت سادات و ايتام و با همکاری نمایندگی های آستان قدس رضوی در شهرستانهای مختلفو هماهنگی با انجمن های اولیا و مربیان مدارس در شهرستانها با الویت حفظ کرامت و شخصیت افراد اجرا می شود.

مدیر اجرایی موسسه امداد آستان قدس رضوی افزود: این موسسه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور تولیت آستان قدس رضوی تشکیل شده است وهزینه های آن از محل موقوفات، نذورات و بودجه عمومی سالیانه آستان قدس رضوی تامین می شود. /س

برچسب ها: هدیه ، سادات ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.