مدیرعامل باشگاه شرکت حفاری گفت: ناپاکی در تیم حفاری توجیه‌ناپذیر است، برای ورزشکاری که به تیم و هواداران خیانت کند بخششی وجود ندارد.

علیرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل شرایط حاکم بر لیگ، حفاری و منصوری 2 تیم بالای جدولی سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کنند. حساسیت این رقابت‌های صدر جدولی حرف و حدیث‌های زیادی را در پی داشته است اما با تمام اوصاف باید بگویم که تیم فوتسال حفاری همانند تمام تیم‌های این باشگاه پاک و با‌صداقت ورزش را دنبال می‌کند، نتیجه برایش کم‌اهمیت‌تر از ارائه رقابتی مردانه است. تمام مسئولان باشگاه و تک‌تک جوانانی که در ترکیب تیم حضور پیدا کرده‌اند بر پایه اخلاق ورزشی تربیت شده‌اند تا در مقابله با ناپاکی‌ به سادگی نلغزند. هیچ یک از ما نمی‌توانیم برای دور کردن فرزندانمان از آسیب‌های اجتماعی اجازه حضورشان در اجتماع را ندهیم اما می‌توانیم طوری زندگی کنیم که فرزندانمان در هر شرایطی پاکی را ترجیح دهند تا نگران آنها نباشیم. تمام جوانان فعال در شرکت حفاری نیز این گونه‌اند. نمی‌توان آنها را از آسیب‌ها و ناپاکی‌ها دور نگه داشت اما اطمینان دارم بازیکنانم صداقت و حق را بر هر چیز ارجح می‌دانند.

مدیرعامل باشگاه شرکت حفاری افزود: یکی از بهترین رقابت‌ها را در اهواز شاهد خواهیم بود. خودم هم برای تماشا به سالن می‌روم به فرض محال در صورتیکه خطایی عمدی مشاهده شود با بازیکن برخورد می‌کنم و اگر کل تیم حقی را ناحق کنند تیم را منحل می‌کنم تا فصل بعد از حفاری که توانست سکونشین لیگ برتر شود خبری نباشد. خیانت به تیم و هواداران بخشودنی نیست ما باید برای اشاعه ورزش پاک فعالیت کنیم درغیر این صورت حضورمان در لیگ امری بیهوده است. تیمی به مصاف دبیری می‌رود که در نیم‌فصل دوم با کنار گذاشتن افرادی که با تیم همدل نبودند به مقام سوم جدول رسید و حتی شانس قهرمانی نیز دارد پس برای نمایش رقابتی جذاب و پاک به مصاف دبیری خواهیم رفت.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: درصورت ، خیانت ، تیم ، منحل ، میشود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار