مدیر عامل حفاری خوزستان گفت: باشگاه های غیر حرفه ای با پیشنهادهای رقم بالا به بازیکنان، قراردادهای آنها را صد در صد افزایش داده و برای ما مشکل ساز می شوند.

علیرضا حاجتی در خصوص حواشی فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در فوتسال باید روی موضوعات زیادی کار کرد کفاشیان، آیت اللهی و ترابیان یک زنجیره هستند که در این زنجیره در مواقعی ضعیف عمل کرده است این زنجیره باید ترمیم شود.

 وی خاطر نشان کرد: سال گذشته حدودا 20 میلیارد تومان از طرف باشگاهها در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری شد، ولی باید دید این 20 میلیارد چه مزایایي به جز حاشیه سازی در فوتسال داشته است اگر قرار است حاصل کار هزینه 20 میلیارد تومانی چنین حاشیه هایی باشد بهتر است هزینه نشود چرا که هر روز مشکلات بیشتر می شود.

حاجتي ادامه داد: باید بررسی کنیم که چه کردیم فوتسال امروز به اینجا رسیده است. فوتسال یک خانواده است و اگر نتوانیم بابت اشتباهات از هم بگذریم کار به جایی نمی بریم متاسفانه مدیران در رسانه ها یکدیگر را هدف قرار می دهند در حالی که این مشکلات به راحتی حل شدنی است نباید هر بار حل مشکلات را سخت تر از قبل بکنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.