مهمان یواشکی در شب هاي رويايي موسيقي پاپ؛

مازيار فلاحي: آلبوم "محمدرضا هدايتي" را هميشه گوش مي دهم

"مازيار فلاحي" در آخرين اجراي خود در سال 92 گفت: آلبوم "محمدرضا هدايتي" را هميشه گوش مي دهم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در آخرين اجراي "مازيار فلاحي" در سالن  ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران در سال 92، اين خواننده جوان موسيقي پاپ در اين كنسرت با تدارك منتخبي از قطعه هاي "قلب يخي " و "لعنت به من " با هوادارانش ملاقات كرد.

از نكات قابل توجه در اين كنسرت زمستاني طراحي صحنه رمانتيك آن بود به صورتي كه در سطح صحنه اجرا، گلدان هايي با شاخه هاي گل سرخ قرمز رنگي قرار داده بودند.

خواننده آلبوم "قلب يخي " در قسمت ديگري از اين برنامه با اشاره به يكي از ميهمانان ويژه خود گفت: الان متوجه شدم كه ميهمان عزيزي دارم كه يواشكي به كنسرت آمده و اين عزيز كسي نيست جز "محمدرضا هدايتي" كه همه شما بازي ماندگار او در نقش هاي مختلف را به ياد داريد و حتما صداي زيباي او را در آلبوم موسيقي جديدش با عنوان "ماه مي خنده " در ذهن هايتان ثبت كرده ايد.

وي افزود:به نظر من "محمدرضا هدايتي" مرد خيلي دوست داشتني است و من آلبومش را در ماشينم دارم و هميشه گوش مي دهم.

"مازيار فلاحي" در اين كنسرت قطعه هايي همچون "دروغه"، قربون مست نگاهت، دارم ميرم خداحافظ، باران، قلب يخي، مترسك، ليلا ، دوست دارم ، نبش قلب، روياي واقعي و عكس يادگاري را اجرا كرد.

گفتني است؛ "مازيار فلاحي" در بخش موسيقي پاپ بيست و هفتمين ، بيست و هشتمين و بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر نيز درخششي ويژه داشته است به نحوي كه در دوره بيست و هفتم دو سانس براي اجراي صحنه اي اين خواننده در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد در نظر گرفته شد.


انتهای پیام/اق

برچسب ها: مازیار ، فلاحی ، کنسرت ، زمستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار