بادامچیان گفت: متاسفانه آن چیزی که دلسوزان اسلام می‌خواستند که‌‌ همان وحدت جدی بین همه ملت‌ها بود کمتر تحقق یافتند، البته عدم تفرق مبنا می‌خواهد و مبنا این است که در مسائل جاری اسلام و آینده آن براساس شناخت حقایق با رویکرد رسیدن به اهداف عالیه و آرمانهای پیامبر اسلام (ص) تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه با حضور در مراسم بزرگداشت استاد شهید عبدالعلی مزاری اسطوره عدالت‌خواه افغانستان که بعداز ظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: با شهید مزاری ۳۷ سال پیش در زندان ستمشاهی آشنا شدم و از‌‌ همان موقع وی را مجاهد قوی، متواضع  و با پشتکار یافتم.  
 
وی تصریح کرد: دوستی ما در زندان خیلی زود صمیمی شد و علت این بود که احساس کردیم هدف، رهبر و مسیر ما یکی است.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اظهار داشت: در‌‌ همان روزهای سخت در دوران پهلوی اختلافات ایدئولوژیک حتی در زندان وجود داشت، اما شهید مزاری در مسیر صحیح برای آینده روشن کار می‌کرد و دیدگاه باز وی برای من جالب بود.  
 
بادامچیان بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و مسئله روابط مبارزین اسلامی در زمانی که در حزب جمهوری اسلامی بودند بسیار گسترده شد و با عنایات امام راحل و شهید بهشتی روابط به صورت کار با برنامه قوی درآمد و با تاسیس حزب وحدت که با رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل گرفت، دوره جدیدی از مجاهدت‌ها آغاز شد.  
 
وی اضافه کرد: متاسفانه آن چیزی که دلسوزان اسلام می‌خواستند که‌‌ همان وحدت جدی بین همه ملت‌ها بود کمتر تحقق یافت، البته عدم تفرق مبنا می‌خواهد و مبنا این است که در مسائل جاری اسلام و آینده آن براساس شناخت حقایق با رویکرد رسیدن به اهداف عالیه و آرمانهای پیامبر اسلام (ص) تلاش کنیم.  
 
قائم مقام حزب موتلفه تصریح کرد: تمامی مسائلی که در کشورهای اسلامی وجود دارد، به خاطر این است که ناخالصی داریم البته شهید مزاری بحث خلوص در حرکت اسلامی براساس رضای خداوند متعال را انجام می‌داد و به این نکته توجه داشت.  
 
بادامچیان با بیان اینکه راه آینده ما پرپیچ و خم‌تر از گذشته است افزود: در زمان طاغوت ما در کشور با سایر مستکبرین می‌جنگیدیم اما امروز به برکت بیداری اسلامی یک نبرد بین المللی داریم.  
 
وی گفت: ملت آمریکا اسیر دست دولت است و باید برای نجات این بندگان خدا دعا کنیم.  
 
بادامچیان اظهار داشت: کسانی که به زنان و پیران و کودکان رحم نمی‌کنند و به جرم عقیده آن‌ها را می‌کشند اگر اهل سنت باشند، باید بفرمان خلیفه دوم را عمل کنند و به مردان و زنان آسیب نزنند و کسانی که مذهب دیگر دارند و قصد جنگ ندارند را هم مورد تعرض قرار ندهند و حتی به درختان هم آسیب نرسانند، اما کسانی که خلاف این عمل می‌کنند در باطن جزو شبکه استعماری غرب هستند.  
 
قائم مقام حزب موتلفه در پایان خاطرنشان کرد: امروز در سراسر دنیا از حجاب دختران ما بیم دارند و اختلافات بین مسلمانان را تبلیغ می‌کنند اما اسلام دین آرامش بوده و شعارش حکومت جهانی با عدل و قسط است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وحدت ، مسلمانان ، جدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار