یک گزارش جدید حاکی از آن است که یک نفر از هر پنج سرباز آمریکایی قبل از خدمت در ارتش دچار بیماری روانی بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، به نوشته شماره امروز روزنامه گاردین در اینترنت: نتیجه اولین مطالعه از سه مطالعه وسیع برای بررسی دقیقتر علت آمار بالای خودکشی در میان سربازان آمریکایی نشان می دهد، برخی الگوهای خودکشی در ارتش منعکس کننده مشکلات جمعیت غیرنظامی این کشور به لحاظ سلامت روان است.

در تحقیق ارتش آمریکا برای ارزیابی خطرات و انعطاف پذیری های نظامیان انگلیسی با استناد به اطلاعات موجود در شبکه های اطلاعاتی ارتش و اطلاعات قابل جمع آوری از سربازان سعی شده است علت بالاتر بودن خطر خودکشی در میان سربازان در مقایسه با جمعیت غیرنظامی به طور دقیقتر ریشه یابی شود.

دو گزارش از سه گزارش منتشر شده در نشریه روانکاری جاما نشان دهنده نتایج نظرسنجی ها و مصاحبه های انجام شده با پنج هزار و چهارصد و بیست و هشت سرباز آمریکایی است که در آن میزان ناهنجاریهای روانی در میان سربازانی که هنوز به خدمت گمارده نشده اند و رفتارهای مرتبط با خودکشی در میان سربازان کنونی بررسی شده است. در مطالعه سوم نظریه های متداول درباره خودکشی در ارتش آمریکا با استفاده از سوابق تاریخی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

یکی از نتایج مهم این است که یک نفر در هر پنج سرباز قبل از خدمت در ارتش به یک بیماری روانی معمول مبتلا بوده اما توانسته بود رویه های غربالگری ارتش را پشت سر بگذارد. ناهنجاری عصبی ادواری (آی ئی دی) شایع ترین ناهنجاری شناخته شده در این مطالعه بود و میزان ابتلا به آن در میان سربازان قبل از خدمت در ارتش تقریبا شش برابر میزان شیوع آن در میان جمعیت غیرنظامی بود.

به گفته متیو ناک روانکاو دانشگاه هاروارد که ریاست این مطالعه را بر عهده داشت، افسردگی ممکن است موجب شود یک فرد به خودکشی بیاندیشد اما درواقع سابقه عصبانیت های ناگهانی و شدید است که می توان بر اساس آن پیش بینی کرد چه کسانی با این افکار مبادرت به خودکشی می کنند.

درحالیکه این ناهنجاری در میان جمعیت نظامی شایع تر بود، میزان ابتلا به بیماریهای روانی مانند افسردگی، اضطراب و مصرف مواد مخدر منعکس کننده میزان ابتلا جمعیت غیرنظامی آمریکا به این ناهجاریها بود.

نویسندگان نتایج این تحقیق می گویند، می توان از ناهنجاریهای روانی قبل از خدمت در غربالگری اولیه و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در ارتش استفاده کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
اوناهدفی ندارن مذهبی ندارن یه عده ارازل واوباش ازبی پولی وبه عشق هیجان واردارتش آمریکاشدن
فرهنگ عاشورا،شهادت، جان فدای وطن و... اصلآتوی وجودشون نیست
آخرین اخبار