نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از ارائه گزارش مثبت و قابل قبول وزیر اقتصاد در جمع اعضای خبرگان رهبری خبر داد.

"حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسن عالمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره دستاورد پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دغدغه‌های مختلفی از حوزه‌های گوناگون مطرح شد و نقاط ضعف و قوت آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی افزود: مشکلات مربوط به تورم، مسائل اقتصادی، مباحث فرهنگی، سیاسی از جمله موضوعات مهمی بود که در اجلاس دو روزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بتوانیم با ارائه نظرات مختلف با هر گونه تهاجم فرهنگی در جامعه مقابله کرد.  
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو خبرگان رهبری به ارائه گزارش "طیب‌نیا" وزیر اقتصاد در اجلاس صبح امروز خبرگان رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: گزارش‌هایی که از سوی وزیر اقتصاد ارائه شد مثبت و خوب بود.
 
مسئول زکات کل کشور بیان داشت: آقای طیب‌نیا توانستند با ارائه گزارشی خوب و قابل قبول چشم انداز خوبی را برای آینده ترسیم کند.
 
وی خاطر نشان کرد: در این میان نمایندگان سوالاتی را از وزیر اقتصاد پرسیدند که باید در بخش دیگری از جلسه پاسخگویی سوالات مطرح باشد.
 
گفتنی است؛ دومین روز از پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری صبح امروز چهارشنبه - 14 اسفند ماه -  در حالی به پایان رسید که وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه غیرعلنی در مجلس خبرگان رهبری به ارائه گزارش از عملکرد این وزارتخانه پرداخت.  
 
لازم به ذکر است؛ مراسم اختتامیه اجلاس مذکور امروز در نوبت عصر برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار