آیت الله موحدی كرمانی:

در برابر مسائل گوناگون كشور وظیفه داریم/ باید پیگیر بهبود اوضاع بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید به وضع موجود، اكتفا نمود، بلكه باید پیگیر بهبود اوضاع بود و ضرورت دارد در این راه همواره به خود گوشزد كنیم كه در برابر مسائل گوناگون كشور وظیفه داریم و مسئولیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه دوم پانزدهمین اجلاسیه رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری عصر روز سه‌شنبه سیزدهم اسفند ماه با حضور اعضای این مجلس كار خود را آغاز كرد.
 
در این جلسه نیز پس از تلاوت آیاتی از كلام الله مجید ابتدا "آیت الله موحدی كرمانی" به عنوان سخنران پیش از دستور سخنانی ایراد كرد.

وی با ذكر روایتی از ائمه معصومین علیهم‌السلام و بیان چند نكته اخلاقی، از جایگاه مهم مجلس خبرگان و وظایف خطیر نمایندگان این مجلس، سخن گفت و افزود: مشكلاتی كه از سوی دلسوزان نظام و نمایندگان مجلس خبرگان در جلسات این مجلس بیان می‌شود نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولین ذی ربط است و الا بیان مشكلات به تنهایی، كاری از پیش نمی‌برد.

وی همچنین پیگیری جدی مطالبات اساسی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از سوی هیئت رئیسه این مجلس را خواستار شد و خاطر نشان کرد: هیئت محترم رئیس تدبیری بیندیشد كه مشكلاتی كه از جانب اعضای مجلس خبرگان بیان می‌شود به سمع مسئولین سه قوه خاصه اجرایی كشور رسیده شده و انجام آن خواسته شود.
 
آیت الله موحدی كرمانی افزود: نباید به وضع موجود، اكتفا نمود، بلكه باید پیگیر بهبود اوضاع بود و ضرورت دارد در این راه همواره به خود گوشزد كنیم كه در برابر مسائل گوناگون كشور وظیفه داریم و مسئولیم،  كلّم راعٍ و كلّكم مسئولٌ عن رعیته.
 
وی در این زمینه به نظام تشویق و تنبه در اسلام اشاره كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار