عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید نیروها بصورت فله وارد اداره كشور شوند با لحاظ ملاكات اسلامی كه در شرع مقدس بر آنها تأكید شده می‌توان از بین افراد، نیروهایی با معیارهای اسلامی، جذب نمود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، سومین سخنران پیش از دستور جلسه صبح روز چهارشنبه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان بود.
 
وی در سخنرانی خود با اشاره برخی فسادهای اقتصادی در كشور بروز این گونه مسائل را زیبنده جامعه اسلامی ندانست و افزود: بروز چنین مواردی در نظام اسلامی وهن احكام اسلامی دانسته شده و فضا را آلوده می كند.
 
این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به كارآیی و توان مدیریتی اسلام، فقاهت اهل البیت شیعه و گستره نفوذ انقلاب اسلامی در سطح جهان تصریح كرد: ما می توانیم با جلوگیری از این گونه فسادها و چپاول اموال عمومی و بیت المال، چهره مدیریت فقه را همچنان درخشنده نگه داریم.
 
وی در همینباره به مسأله گزینش و لزوم آن برای اجرای صحیح گزینش در سطح دوایر دولتی تأكید كرد و افزود: نباید نیروها بصورت فله وارد اداره كشور شوند با لحاظ ملاكات اسلامی  كه در شرع مقدس بر آنها تأكید شده می‌توان از بین افراد، نیروهایی با معیارهای اسلامی، جذب نمود.
 
حجت الاسلام و المسلمین اسلامی همچنین بر نقش علمای بلاد و بزرگان و زنده نگهداشتن فرهنگ دعا و مناجات در سطح جامعه و بین مردم تأكید كرد و از علما خواست همچنان سیره بزرگانی همچون حضرت امام (ره) و علمای ربانی را در برپایی مجالس دعا و مناجات ادامه دهند و طرح‌هایی مثل راهیان نور توسط برادران و شجره صالحین با رعایت مقام معظم رهبری دام ظله العالی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار