رئیس سازمان بهزیستی کشور از واگذاری صد هزار واحد مسکونی در سال آینده خبر داد و گفت: با واگذاری این تعداد واحد مسکونی، مشکل مسکن مددجویان برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برخی از سرفصل‌های سازمان در سال 93 اظهار داشت: برنامه‌های خوبی در سال آینده در حوزه‌های مختلفی چون مسکن، اشتغال، توانمندسازی، تحصیل و حمایت‌های اجتماعی پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: در سال آینده پیش‌بینیی می‌شود بالغ بر صد هزار واحد مسکونی در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار گیرد که با واگذاری این واحدها مشکل مسکن مددجویان برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح‌های توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی گفت: یکی از این طرح‌ها، طرح آفتاب است که در سال آینده نیز با رویکرد جدید در استان‌ها برگزار خواهد شد و در این طرح سعی می‌شود مشکلات مددجویان در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رشد 37 درصدی بودجه سازمان در سال 93 گفت: دولت تدبیر و امید و همچنین مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای را به مددجویان و معلولان داشتند که امیدواریم در سال آینده با طرح‌هایی که پیش‌بینی شده است بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: طبق همزمان با فرا رسیدن سال نو و در اولین روز فروردین برنامه‌های متعددی در مراکز نگهداری معلولان و سالمندان برگزار خواهد شد ضمن اینکه هدایایی از سوی خیرین و سازمان بهزیستی در اختیار معلولان و سالمندان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: واگذاری ، مسکن ، سال آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار