مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: فعالیت گشت‌های واحد حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در ایام نوروز بیشتر خواهد شد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ، علی اصغر بدیعی مقدم در نشست شورای مدیران این اداره کل با بیان اینکه بیشتر تصرفات اراضی ملی در ایام نوروز صورت می‌گیرد گفت: به همین خاطر گشت‌های واحد حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در این ایام فعال‌تر وارد عمل شوند.

وی گفت: از آنجایی که مسافران نوروزی حق استفاده از این اراضی ملی را دارند باید در مقابل تصرف این اراضی ایستاد و با متخلفان برخورد کرد و با ایجاد شرایط مناسب برای مسافرینی که وارد خراسان شمالی می‌شوند، برای ایجاد خاطره‌ای خوش در ذهن آنها تلاش کرد.

بدیعی مقدم همچنین از آغاز فعالیت کشیک‌های نوروزی اداره کل راه و شهرسازی از تاریخ 25 اسفند 92 تا 17 فروردین سال 93 خبر داد و افزود: باید با تمام توان بسترهای لازم را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی را فراهم سازیم.

وی گفت: برای معرفی هرچه بهتر خراسان شمالی و خوشامدگویی به مسافران نیز بسته‌های حاوی نقشه راه‌های استان و شعارهای ایمنی در بین مسافران عبوری از محورهای این استان توزیع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی داشتن مدیریت در کارها را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: با داشتن مدیریت بهینه توسعه استان هرچه زودتر شکل می‌گیرد./س

برچسب ها: فعالیت ، کشت ، حفاظت ، اراضی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.