سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار گفت: برگزاری جشنواره اسب کردی بیجار فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم می کند.

 

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، امین پور در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره اسب کردی گفت: باید تلاش لازم برای برگزاری بسیار خوب و مناسب و با مدیریت هدفمند در  شهرستان بیجار به عمل آید.

وی افزود: استان کردستان یک استان فرهنگی و نیازمند کارهای فرهنگی در تمامی بخش ها از جمله ورزش است و فعالیت در این بخش نیز موفق بوده است و اگر در راستای نیازها و توانمندی های موجود حرکت شود، موفقیت چشمگیر خواهد بود.

سرپرست فرمانداری بیجار گفت: کردستان به عنوان تابلویی از فرهنگ های اصیل و زیبا در کشور می درخشد و شهرستان بیجار نیز در این تابلوی فرهنگی زیبا، خودنمایی می کند.

وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره فرصت خوبی برای معرفی اسب اصیل کردی و همچنین ظرفیت های موجود فراهم می کند لذا می طلبد فضای مناسب برای افزایش شرکت کنندگان و حضور حداکثری مردم فراهم شود.

امین پور با تاکید بر همکاری ادارات با هیات اسب سواری شهرستان بیجار گفت: حضور حداکثری شرکنندگان از استان های همجوار، موجب ارتقاء سطح برگزاری جشنواره و استقبال آنان برای شرکت و برگزاری مجدد جشنواره بطور دائمی در بیجار خواهد شد./س
 

برچسب ها: اسب ، کردی ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.