معاون پرستاري وزارت بهداشت، رفع كمبود نيروهاي پرستاري و بهبود مستمر خدمات مراقبت پرستاري را مهمترين مأموريت معاونت پرستاري عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب‌دا؛ محمد میرزا بیگی ضمن اعلام اين خبر گفت: 5 برنامه ديگر در حوزه پرستاری تاكنون نهايي شده است که استفاده از دانشجویان گروه پرستاری در بالین به صورت موقت و داوطلبانه و استفاده از نیروهای مامایی به صورت داوطلبانه با گذراندن دوره تکمیلی پرستاری از جمله مهمترین این برنامه ها است.

وی بازنگري در سياست‌هاي آموزش‌هاي مداوم، مدون و بازآموزي‌ها، همكاري در بازنگري آموزش‌هاي آكادميك و مهارتي پرستاري به صورت كاربردي در بالين، تعريف استانداردهاي بومي حرفه‌اي، خدمتي، منابع انساني و تدوين طرح راه‌اندازي مراكز تحقيقاتي باليني پرستاري را نیز از جمله برنامه‌هاي دیگر این معاونت برشمرد.

دكتر ميرزابيگي در ادامه گفت: از اهداف در دست اقدام معاونت پرستاري كه در آينده نزديك اجرا خواهد شد، رضايت‌مندي مردم از خدمات حرفه پرستاري و نظام سلامت، گزينش عرصه خدمتي پرستاران از طريق خودشان و به روز بودن دانشكده‌هاي پرستاري از نظر علمي و توانمندي است.  

انتهای پیام/

برچسب ها: پرستار ، دانشکده ، مامایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
در استان همدان کلی پرستار و فوریتهای پزشکی بیکارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
چرا با وجود این همه پرستار بیکار ماماها باید بیان پرستار شن
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی پرستاری
۱۶:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
آقا واقعا چرا ما به آینده کاری خود دل سرد می کنند
آخرین اخبار