پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن(جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه تله راما؛ پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن (جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن 2014 فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند. کن لوچ، رایان گاسلینگ،‌ پل توماس اندرسون ... همه مشغول انجام مراحل پایانی فیلم‌هایشان هستند. اما کدام یک امسال افتخار حضور در بولوار کوازت را خواهند داشت؟

* گناه ذاتی/ پل توماس اندرسون
باید دید سینمای قدرتمند و شاعرانه اندرسون در ترکیب با رمان و نثر پیچیده توماس پینچن چه نتیجه ای خواهد داد. داستان این فیلم که از کنجکاوی برانگیزترین های سال است، در لس آنجلس دهه 1970 میلادی می گذرد و ماجرای یک کارآگاه خصوصی معتاد به موادمخدر را روایت می کند که روی پرونده ناپدید شدندختری جوان تحقیق می کند.
 
* چطور یک هیولا بگیریم/ رایان گاسلینگ
 
رایان گاسلینگ 33 ساله برای اولین حضورش پشت دوربین، سراغ داستانی نیمه معمایی، نیمه تخیلی رفته. فیلم داستان زنی بیوه با بازی کریستینا هندریکز را روایت می کند که روزی پسرش راهی مخفی به سوی یک شهر آبی زیرزمینی پیدا می کند و زندگی شان دستخوش تغییراتی عجیب می شود.
 
داستان رازآمیز، گروه بازیگران جذاب و کارگران جوان و محجوب... همه اینها احتمالا منجر به این خواهد شد که فیلم به بخش نوعی نگاه جشنواره راه پیدا کند.

 
 
منبع: مجله‌ی سینمایی بیست و چهار/ ترجمه:‌ مهدیه منصوری
 
انتهای پیام/ اس

برچسب ها: سینمای جهان ، تله راما ، کن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار