رییس ستاد برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی جوانان آسیا گفت: روز اول میزبانی بیست‌وسومین دوره از مسابقات قهرمانی اسکی جوانان آسیا در شرایطی کاملا ایمنی و با کیفیت بسیار خوبی پیگیری شد.

قربانعلی سولقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه با توجه به امکانات خوبی که از نظر زیرسازی وهم آماده سازی مسیر مسابقه انجام شده بود روز اول را  بدون هیچ مشکلی ودر کمال امنیت وکیفیت برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه این که زیرسازی پیست از یخ بود احتمال این را می‌دادیم که صدماتی در مسابقات رخ دهد که خوشبختانه روز اول در کمال امنیت به پایان رسید.

سولقانی تصریح کرد: البته برخی از شرکت کنندگان به علت نداشتن اسکی مناسب با استانداردهای بین‌المللی نتوانستند در مسابقات شرکت کنند.

وی درخصوص بارش کم برف درسال جاری بیان کرد: درسال جاری با بارش کم برف درالبرز مرکزی مواجه بودیم که در چند روز گذشته زیرسازی‌های مجدد انجام وبرف لازم برای برگزاری مسابقات را تهیه کردیم.

وی تاکید کرد: دیروز هم نماینده‌ی فدراسیون جهانی با دیدن پیست دیزین از تلاش‌های مسئولان برای آماده سازی تشکر کرد واین موضوع را قابل تقدیر خواند.

میزبانی اول ما در دوره‌ی گذشته تا حدی خوب بود که مسئولان کنفدراسیون اسکی آسیا تصمیم گرفتند تا مجدداً این مسابقات با میزبانی ایران برگزار شود.

مدیر پیست دیزین اظهار داشت: با تلاشی که داریم سعي مي کنيم تا با آماده سازی هر چه بیشتر جز کشورهای پیشنهاد دهنده برای میزبانی دور بعدی مسابقات باشیم و حتی می‌توانیم با یک هدف گذاری میزبانی قهرمانی آسیا در رده‌ی سنی بزرگسالان را در آینده از آن خود کنیم .

وی درپایان خاطرنشان کرد: جوایز قهرمانان روز اول و دوم فردا غروب به آن‌ها اهدا خواهد شد و جوایز قهرمانان روز نهایی نیز به همراه نتایج تیمی و کمبینه پنج‌شنبه پس از پایان رقابت‌ها طی مراسمی به ورزشکاران اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، سولقانی ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار