ملی‌پوش هندبال گفت: برای کسب سهمیه جهانی خیلی زحمت کشیدیم، اما فدراسیون از بازیکنان آنچنان که باید تقدیر نکرد.

 مهدی بیجاری ملی‌پوش هندبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر چند سال است به نحوه عملکرد مسئولین فدراسیون کنونی اعتراض داریم و نامه‌هایی به وزیر قبلی یعنی محمد عباسی در این خصوص نیز ارسال کرده بودیم و خواهان تغییر ارکان فدراسیون هندبال شدیم، که متاسفانه به این مسئله رسیدگی نشد و ما مجددا یک نامه مبنی بر همین موضوع تنظیم کردیم و خواستار تغییر ریاست فدراسیون شدیم و تعداد زیادی از بازیکنان نیز این نامه را امضا کردند.

شایان ذکر است:فقط بازیکنان به فدراسیون اعتراض ندارند بلکه این جامعه هندبال است که معترض به مشکلات و عدم رسیدگی فدراسیون می‌باشد، چندی پیش تعدادی از مربیان و داوران و پیشکسوتان برای اعتراض به فدراسیون هندبال به وزارت ورزش رفتند خواستار رسیدگی به مشکلات شدند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون هندبال کمترین سهم را در کسب سهمیه جهانی داشته اگر یک اسپانسر به تیم ملی کمک نمی‌کرد تیم ملی هندبال این مقام را هم نمی‌آورد.

 ما شنیده ایم که کوزگری از قوی بودن فدراسیون صحبت کرده است مسئولین فدراسیون چه کاری برای بازیکنان کرده‌ که اینچنین به آن می‌نازند!

حضور میر علی رئیس باشگاه ثامن الحجج باعث شد که ما نتیجه مطلوب را در قهرمانی مردان آسیا بدست آوریم در برخی از خبر‌ها از ما با عنوان بازیکنان تیم ملی باشگاه ثامن الحجج سبزوار یاد کرده ‌اند!

در حالی که ما حرف دلمان را زدیم و اعتر‌اضمان به فدراسیون نسبت به مسائل تیم ملی بود.

صحبت در مورد باشگاه ثامن الحجج به مسائل تیم ملی مربوط نیست و ما مشکلاتمان‌ را در نامه با عنوان بازیکنان تیم ملی اظهار کردیم.

 ملی‌پوشانی که در دیگر باشگاه‌ها بازی می‌کنند زیر نامه را امضا کرده‌اند پس نباید اعتراض و نامه ما را به بازیکنان ثامن الحجج سبزوار نسبت دهند.

ملی پوش هندبال ایران اذعان داشت: فعالیت فدراسیون به قدری ضعیف است که نتوانسته حامیان خوبی را به این رشته اضافه کند و باعث تزریق پول به هندبال شود.

 ما در حال حاضر یک تیم در پایتخت داریم که آن هم برای نیروی زمینی ارتش است در حالی که تهران باید چند تیم در لیگ برتر داشته باشد.

 تا چند سال قبل تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر تیم‌داری می‌کردند اما منحل شدند، چرا نباید باشگاه‌های بزرگ حاضر شوند که در سوپر لیگ هندبال سرمایه گذاری کنند.

 همه‌ی این مسائل از اشتباهات‌ فدراسیون هندبال ‌ نشات می‌گیرد.

 باید برای ریاست فدراسیون از نخبگان هندبال که دیگر در راس کار نیستند کمک گرفت و از پیشکسوتان این رشته نیز می‌بایستی درخواست کرد که به کمک این رشته ورزشی آیند.

مهدی بیجاری در پایان به مسابقات جهانی 2015 قطر اشاره کرد و افزود: ما نمی‌خواهیم در جام جهانی زنگ تفریح برای رقبای خود باشیم، اگر برای تیم ملی بودجه مناسبی اختصاص داده نشود در مسابقات جهانی نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی‌هایی در شان ایران انجام دهیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار