مربی تیم دو و میدانی نفت با بیان اینکه دعوت نامه‌ای برای حضور در جلسه لیگ دریافت نکردیم با اينکه کاپ‌هاي ليگ در اين جلسه اهدا شده گفت: به يقين مسئولان به عمد ما را دعوت نکردند.

ایرج ایری، مربی تیم دو و میدانی نفت، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان فدراسیون گویا از یاد برده‌اند که تیم نفت حدود 10 سال است ازدو و میدانی و ملی پوشان حمایت می‌کند و این در حالی بوده که سایر تیم‌ها حامی ورزشهای مادر نبوده‌اند.

وی ادامه داد: به منظور حضور در جلسه بررسی آیین‌نامه لیگ ما دعوت نامه‌ای از سوی فدراسیون دریافت نکردیم، وقتی با مسئولان در این خصوص صحبت کردیم آنها پذیرفتند که اشتباه از سوی آنها بوده و گفتند تصور می‌کرده‌اند دعوت نامه را ارسال کرده‌اند


ايري تاکيد کرد: در تصاويري که فدراسيون بر روي سايت قرار داده تصاوير اهداي کاپ نمايش داده مي شود، مشخص است که عدم دعوت از ما به عمد بوده است چرا که اگر ما در اين جلسه بوديم ممکن بود درخصوص اهداي کاپ مشکلاتي به وجود آيد.

وی يادآور شد: پس از مشکلاتی که در پی مرحله آخر لیگ امسال به وجود آمد ما خواستیم که مسئولان مسابقات تغییر کنند و خوشبختانه این اتفاق افتاده، دلیل آن هم این بود که آن‌ها به تیم نفت کم لطفی کردند وبه جای اینکه مشکلات را منطقی حل کنند احساساتی برخورد کردند واز آنجایی که تیم پیکان پس از سال‌ها در لیگ شرکت کرده بود این تیم را به عنوان قهرمان اعلام کردند.

ایری تصريح کرد: حداقل درخواست ما این بود که مسئولان فدراسیون این مسئله را پیگیری می‌کردند، با اینکه من به افشین داوری، رییس فدراسیون، پیامک زدم ولی وی هنوز به من جوابی نداده است، نمی‌دانم شاید مشغله کاری وی زیاد است.


مربی تیم دو ومیدانی نفت عنوان کرد: مسئولان گفته‌اند جلسه‌ای با حضور مسئولان تیم نفت به صورت خصوصی می‌گذاریم ولی این جلسه فایده‌ای ندارد، خواست ما پیشرفت دو و میدانی است وتوقعی برای حضور به جلسات نداریم.

ایری در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما حمایت از ورزش است و این اتفاق موجب نمی‌شود که سال آیننده درمسابقات لیگ شرکت نکنیم اما همان طور که گفتم نباید با تیمی که حمایت از ملی‌پوشان و ورزش مادر را هدف خود قرار داده این طور برخورد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزشهای ، مادر ، ملی پوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار