سریال اینترنتی "نفوذ" به دلیل برخورداری از صحنه‌های اکشن ریتم خوبی دارد.

"روشنک عجمیان"، بازیگر سریال اینترنتی "نفوذ"، درگفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران بیان کرد: وقتی با من برای بازی در این پروژه تماس گرفتند، تصور می‌کردم که یک سریال معمولی باشد، تا اینکه فیلمنامه را خواندم و جذب این پروژه شدم.
 
وی ادامه داد: در خصوص نقشم به تیمورنژاد پیشنهادهایی را ارائه کردم و کارگردان استقبال کرد و دوباره فیلمنامه بازنویسی شد و همچنین در حین تصویر برداری تغییراتی در سکانس‌ها اعمال شد که این نقش به آن چیزی که من مد نظرم بود نزدیک‌تر و از کلیشه‌ای بودن دور شد.   
 
عجمیان در خصوص نقش خود گفت: در "نفوذ" نقش زن فرمانده را ایفاگر هستم، از ابتدا قرار نبود که همسر فرمانده با او همکار باشد. به طور معمول در کارهای پلیسی همسران پلیس‌ها از شغل آنها ناراضی هستند و با سنت‌شکنی نقش را از کلیشه‌ای بودن در آوریم و پیشنهاد دادم که همسر این فرمانده که نقش آن را "علی رام نورایی" ایفا می‌کند با وی همکار نیز باشد.   
 
این بازگر بیان کرد: کسانی که فصل اول را دیدید منتظر فصل دوم آن بودند و استقبال خوب بوده اما در این خصوص باید بیشتر اطلاع رسانی شود.  

عجمیان در خصوص ویژگی سریال اینترنتی "نفوذ" تصریح کرد: ریتم کار مهمترین ویژگی "نفوذ" است زیرا ساخت این چنین کارهایی به لحاظ امکانات و وجود صحنه‌های اکشن دشوار است.
 
وی ادامه داد: ویژگی دیگر این سریال مدت زمان 9 الی 10 دقیقه‌ای آن است و این مدت زمان کوتاه باید کشتی در قصد ایجاد کند که مخاطب منتظر قسمت بعدی آن باشد.   
 
این بازیگر تصریح کرد: موضوع "نفوذ" وابسته به اینترنت بوده و کار اکشن و پلیسی است. کارهای اکشن در سینما و تلویزیون کم ساخته می‌شود و کارگردان‌ها کمتر در این ژانر فعالیت می‌کنند.   
 
وی ادامه داد: تمام پلان‌های "نفوذ" اکشن امروزی است که ایده‌ و خلاقیت کارگردان آن بوده و از جایی کپی نکرده است.   
 
عجمیان اظهار داشت: مردم باید با چنین سریال‌هایی آشنا شوند زیرا این سریال سهل الوصول و رایگان در اختیار مردم قرار داده شده و اکثر مردم اینترنت همراهشان هست و مخاطبان این سریال به خاطر مدت زمان کوتاهش، می‌توانند به راحتی آن را دانلود کنند.   
 
گفتنی است؛ فصل دوم "نفوذ" در12 قسمت 9 دقیقه‌ای بر روی سایت www.3rial.tv قابل مشاهده و دانلود است.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: سریال ، اینترنتی ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار