داستان "نفوذ" در خصوص حملات سایبری الکترونیکی برای نزدیک به فضای اینترنتی بهره بردم.

"امید رهبران" آهنگساز نخستین سریال اینترنتی "نفوذ" درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص آهنگسازی این سریال بیان کرد: آهنگسازی فصل اول و دوم "نفوذ" را من بر عهده داشتم البته موسیقی فصل دوم با کمی تفاوت ساخته شد.  


 
وی ادامه داد: داستان"نفوذ" در خصوص حملات سایبری و اینترنت است واز سازهای الکترونیکی در ساخت آن استفاده کردم که صداها نزدیک به فضای اینترنت باشد.

رهبران ضمن اشاره به این نکته برای ساخت موسیقی فصل دو از صداها و سازهای فصل اول بهره بردم، افزود: تیتراژ فصل دوم "نفوذ" را "روزبه نعمت‌الهی" با نام "همین مشرق عاشقی" خواند.

این آهنگساز اظهار داشت: با نعمت‌الهی تصمیم گرفتیم که صداهایی را به کار اضافه کنیم که هماهنگی بین متن سریال هم ایجاد شود.   
 
رهبران تصریح کرد: استقبال از سریال اینترنتی "نفوذ" خیلی خوب بوده و بعضی از مخاطبان نظرات خوبی را در خصوص موسیقی این اثر داشتند واز این بابت خیلی خرسند هستم.   
 
وی گفت: برایم جالب بود که چنین سریالی در ایران ساخته شده و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.   
 
آهنگساز سریال اینترنتی "نفوذ" بیان کرد: سریال اینترنتی چند سالی است که در جهان ساخته می‌شود ودر ایران این اولین سریال اینترنتی بوده، "نفوذ" از قصه‌ای جذاب برخوردار بوده که حملات سایبری، هک کردن و اتفاقاتی که در اینترنت رخ می‌دهد را به تصویر کشیده است.
 
وی ضمن اشاره به قصه‌ای اکشن و درام "نفوذ" افزود: ساخت چنین سریال‌هایی قدرت سایبری نشان می‌دهد.   
 
رهبران خاطر نشان کرد: این شکل سریال مخاطبان خاص خود را دارد و اگر با ژانرهای دیگری ساخته شود، مخاطبان بیشتری را خواهد داشت.  

گفتنی است، نخستین سریال اینترنتی ایران "نفوذ" به کارگردانی آرش تیمور نژاد و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی رسانه‌ای آفتاب تولید شده و مجری طرح آن بهاران فیلم است.   
 

انتهای پیام/ اق
برچسب ها: سریال ، نفوذ ، آهنگساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار