معاون فرهنگي و آموزش انجمن سينماي جوانان ايجاد فضاي سينما در كلاس ها و توجه به آموزش عملي و ورك شاپ را از اصلي ترين برنامه هاي خود عنوان كرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان، سعيد پوراسماعيلي به تازگي مسئوليت بخش فرهنگي و آموزش انجمن را عهده دار شده است و او در جلسه معارفه خود كه در هفته پاياني بهمن ماه برگزار شد، بخشي از برنامه هايش را در حوزه آموزش تشريح كرد.
 
پوراسماعيلي در مورد رويه اي كه در زمينه آموزش پيش رو خواهد داشت، گفت: سيستم كنوني آموزش در انجمن سينماي جوان به صورت جدي به سمت تئوري محوري پيش رفته است و برنامه اي كه در اين حوزه پيش مي رود مشابه آن چيزي است كه در هنرستان هاي آموزش سينما و دانشكده ها وجود دارد.
 
معاون فرهنگي و آموزش انجمن سينماي جوانان تغيير مورد نظر خود را اين چنين بيان كرد: فضاي آموزشي كلاس ها را بايد به فضاي سينماي تبديل كنيم و در كلاس ها كارهاي آموزشي، ورك شاپ ها و اقدامات عملي صورت بگيرد و در جريان گفت و گوها و مراودات تفكر و نگاه در ميان هنرجويان انجمن شكل بگيرد.
 
او يادآور شد: معاونت فرهنگي و آموزش بخش سختي از انجمن سينماي جوانان است كه مسئوليت سنگيني را برعهده ما قرار مي دهد. براي رسيدن به يك جشنواره قوي نيازمند پايه قوي آموزشي هستيم و اين مساله هم به بودجه نياز دارد. بايد انجمن سينماي جوان در حوزه آموزش و توليد به گونه اي پيش برود كه وقتي نشان سبزرنگ انجمن سينماي جوانان پيش از يك فيلم نقش مي بندد با خود اعتباري را به همراه آورد.

آل احمد، اميني و عباس پور در جمع داوران

گفتنی است؛ چهاردهمين جشنواره فيلم كوتاه قزوين از يازدهم تا شانزدهم اسفندماه سال جاري در اين شهر برگزار مي شود.


انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.