گروه انرژی دانا گروه با تمرکز فعالیتهای خود بر بخش بالادستی نفت در یک دهه گذشته اکنون به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های تخصصی نفتی شناخته می شود

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه انرژی دانا ؛در ادامه فعالیت ها و اقدامات توسعه ای و در جهت تحقق چشم انداز رشد، گروه انرژی دانا، با بهره گیری از ظرفیتها و دارایی خود و از طریق اوراق صکوک اقدام به تامین مالی برای خرید دستگاه های حفاری نموده است. 

همچنین این گروه با تمرکز فعالیتهای خود بر بخش بالادستی نفت در یک دهه گذشته اکنون به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های تخصصی نفتی شناخته می شود. 

بر اساس این گزارش؛در فرآیند تأمین مالی "دانا پتروریگ کیش" (از شرکت های زیر مجموعه گروه انرژی دانا) با فروش و اجاره به شرط تملیک مجدد دو دستگاه دکل حفاری خشکی، منابع مالی مورد نیاز برای خرید دکل حفاری جدید خود را تأمین می‌کند و درآمد حاصل از انتشار این اوراق برای خرید یک دکل حفاری خشکی به منظور بکارگیری در فعالیت-های اکتشافی شرکت ملی نفت ایران استفاده خواهد شد.

 اوراق صکوک مذکور توسط شرکت تامین سرمایه امین به مبلغ 775 میلیارد ریال با نرخ بازده مؤثر 22.5% منتشر می گردد و می‌توان گفت پربازده ترین اوراق با درآمد ثابت منتشره در کشور در حال حاضر است. مدت انتشار اوراق 4 سال است و ثبت سفارش آن از روز شنبه 17 اسفند در شبکة کارگزاری فرابورس آغاز شده و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار