به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، به عنوان یک استاندارد نفوذ 20 درصدی یک برند در بازار یک کشور، برای کمپانی مادر و محصولاتش رقم خوبی به شمار می رود، البته این میزان نفوذ برای کشوری هم چون فلاند که خانه ی 150 ساله نوکیا به شمار می رود دور از انتظار نبود و محصولات نوکیا طبیعتا در این کشور با استقبال بیشتری نسبت به سایر بازارهای جهان مواجه میشوند.
کمپانی نوکیا در سال 2011 اولین محصول خود که لومیا 800 بود را در فلاتد عرضه کرد، بر اساس اطلاعات به دست آمده حدود 1 میلیون اسمارت فون ویندوزی لومیا در کشور 5 میلیون نفری فلاند در طول این دو سال توسط مشتریان خریداری شده است، البته احتمالا تمامی این دیوایس ها فعال نباشند ولی این آمار رقم قابل قبولی برای نوکیا و برند لومیا در سرزمین مادریش به شمار میرود.