دادستان کل کشور در نشست خبری/1

زندانیان در ایام مرخصی کار خلاف قانونی را انجام ندهند

دادستان کل کشور ادامه داد: لیست عفوی به مناسبت 12 فروردین 93 و براساس قانون اساسی به مقام معظم رهبری داده‌ایم تا کسانی که واجد شرایط‌ هستند از عفو برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سخنگوی دستگاه قضا در ادامه پنجاه و نهمین نشست خبری با اشاره به عفو زندانیان برای سال جدید گفت: به لحاظ کمک به خانواده زندانیان و همچنین عفو زندانی ریاست قوه قضاییه این امر را به سازمان زندان‌ها ابلاغ کردند که زندانیانی که واجد شرایط هستند بتوانند در تعطیلات سال جدید از مرخصی استفاده کنند.

وی افزود: لیست عفوی به مناسبت 12 فروردین 93 و براساس قانون اساسی به مقام معظم رهبری داده‌ایم تا کسانی که واجد شرایط‌ هستند از عفو برخوردار شوند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: به زندانیان توصیه می‌کنم که در ایام مرخصی کار خلاف قانونی را انجام ندهند چرا که این امر در آزادی آنها موثر است.
 
دادستان کل کشور ادامه داد: در سال 92 یک اقدام فوق‌العاده و بسیار خوب از سوی قوه قضاییه صورت گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: اکثر قریب به اتفاق کسانی که محکوم به قصاص بودند در یک اقدام خداپسندانه از ناحیه اولیای دم مورد عفو قرار گرفتند و اولیای دم از حق قصاص خود گذشتند و براساس آمار در ماه‌های اخیر بیش از 80 مورد حکم قصاص اولیای دم مورد عفو قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار