فرانسوی‌ها در بخش مردان و بریتانیا در بخش بانوان بیشترین مدال طلا را کسب کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ مسابقات قهرمانی جهان پیست که از 26 فوریه در کالی کلمبیا در حال برگزاری است و با ثبت نتایج زیر در بخش های مختلف پیگیری شده است:
 
 
*در بخش مردان:
 
1-در رشته تعقیبی تیمی: مدال طلا به کشور استرالیا و مدال های نقره و برنز به رکاب زنانی از کشورهای دانمارک و نیوزیلند  
 
2-در رشته تیم اسپرینت :مدال طلا از آن کشور نیوزیلند شد و به ترتیب مدالهای نقره و برنز به کشور های آلمان و فرانسه رسید  
 
3-در رشته تعقیبی انفرادی: مدال طلا بر گردن آلکساندر ادمونسون از کشور استرالیا آویخته شد و رکابزن کشور سوئیس (استفان کوئنگ ) و (مارس رایان ) از کشور نیوزیلند مدالهای نقره و برنز را در این رشته از آن خود کردند.  
 
4-در رشته اسکرچ : مدال طلا به دوچرخه سواری از کشور روسیه ( ایوان کوالف) ومدال نقره به کشور ایرلند (مارتین اروین ) و مدال برنز به کشور هنگ کنک (کینگ لوک چئونگ ) رسید .
 
5-در رشته کایرین : مدال طلا به کشور فرانسه (فرانسوا پرویس)، مدال نقره به کشور کلمبیا (فابین هرناندو پوئتزا)، مدال برنز به کشور هلند (ماتیوس وچلی)

در رشته دور امتیازی: ادوین آویلا از کشور کلمبیا صاحب مدال طلا شد، توماس اسکالی از کشور نیوزیلند مدال نقره ، ارول ترونل از کشور اسپانیا مدال برنز را از آن خود کردند.
 
6-در رشته 1 کیلومتر تایم تریل: دوچرخه سوارکشور فرانسه (فرانسو پرویس) مدال طلا، (یواخیم ایلوز ) از کشور آلمان مدال نقره ،(سیمون ولتون) از کشور نیوزیلند مدال برنز  
 
7-در رشته اومینیوم : مدال طلا به ( توماس بودات) از فرانسه ، مدال نقره به (تیم ولت ) از هلند ،مدال برنز به (سویکتور ماناکوف) از کشور روسیه رسید.
 
 
*در بخش بانوان :
 
1-در رشته های تیم اسپرینت، اسپرینت و 500 متر تایم تریل: 3 مدال طلا به کشور آلمان  
 
2-در رشته اسکرچ : مدال طلا به کشور بلژیک
 
3-در رشته تعقیبی تیمی و تعقیبی انفرادی : 2 مدال طلا به کشور بریتانیا
 
4-در رشته دور امتیازی : مدال طلا به کشور استرالیا

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسابقات ، قهرمانی ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار