مسئول کارگروه جذب منابع مالی و اعتباری اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با اشاره به فعالیت‌های قرآنی کشور، گفت: اعتبار فعالیت‌های قرآنی در بودجه سال آینده 2هزار میلیارد ریال است.

 

بهروز کریم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به اعتبارات قرآنی، اظهار کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی برای تصویب اعتبار قرآنی تلاش قابل تقدیری انجام داده‌اند که انتظار فعالان دینی و قرآنی بر تخصیص کامل آن است.

مسئول کارگروه جذب منابع مالی و اعتباری اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور، افزود: اعتبار فعالیت‌های قرآنی در بودجه جدید مبلغ 2 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای توجه به ظرفیت‌های قرآنی با مشخص بودن اعتبار تخصیصی به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ناظر فعالیت‌های قرآنی هماهنگی لازم برای در اختیار قرار دادن اعتبارات قرآنی به اتحادیه قرآنی را انجام دهند و بر روند هزینه اعتبارات نظارت کنند.

کریم‌نژاد بر لزوم تقسیم عادلانه اعتبارات قرآنی در بین فعالان این حوزه تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ناظر بر تقسیم عادلانه بودجه و اعتبارات قرآنی نظارت کنند و بر طبق عملکرد به اختصاص بودجه اقدام کنند.

عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با یادآوری اینکه عدم تجهیز مؤسسات از موانع فعالیت‌های قرآنی است، افزود: برای سال 93 اعتبارات جهت تجهیز مراکز قرآنی اختصاص یابد./س


برچسب ها: اعتبار ، فعالیت ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.