مدیر سابق تیم بسکتبال تورنتو راپتورز کانادا به باختهای عمدی این تیم در فصل 2011- 2012 اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بحث باختهای عمدی در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا از ابتدای فصل جاری در رسانه ها داغ شد هر چند هیچ کدام از مدیران تیمها به طور رسمی صحبتی از این موضوع نکرد اما کلانجلو مدیر سابق تیم بسکتبال تورنتو راپتورز به طور رسمی اعتراف کرد که در فصل 2011- 2012 برای باخت عمدی تیمش تلاش کرده تا در پایان فصل با رکورد بیشترین باخت، حق انتخاب بازیکنان بهتری در یارکشی سالانه را داشته باشد.

کلانجلو می گوید: این کار در لیگ NBA بسیار معمول است اما حرف آن در میان مدیران اجرایی مطرح نمی شود.

مدیر سابق تورنتو تاکید می کند که هیچ تضمینی هم برای اینکه تیم بعد از باختهای عمدی به هدف خود برسد وجود ندارد. تیم تورنتو در سال 2012 رکورد 23 برد و 43 باخت را داشت و با این رکورد هشتمین تیمی بود که در جریان یارکشی حق انتخاب بازیکن را داشت. با این انتخاب ترنس راس نصیب تیم شد در حالی که تنها با یک باخت بیشتر، امکان جذب دیمین لیلارد به تورنتو می رسید که به عنوان ششمین بازیکن قبلا انتخاب شده بود. لیلارد در صورت رسیدن به تورنتو بیشتر مشکلات این تیم را در پست گارد رآس حل می کرد.

مدیر سابق تورنتو می گوید: به جز اینکه هیچ تضمینی برای حق انتخاب اول در جریان یارکشی وجود ندارد، باختهای عمدی تیم به این شکل هم نیست که برای مثال به مربی تیم بگویم باید بازیهای این فصل را ببازید بلکه چارچوبی را برای تیم در نظر می گیریم که با آوردن بازیکنان بی تجربه و ایجاد شرایط خاص، تیم به طور طبیعی به سمت باخت برود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، تورنتو ، راپتورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار