پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من حضور بازیکنان اصلی در دیدار با کویت می‌تواند ضمن کسب نتیجه موجب ایجاد هماهنگی و در نهایت موفقیت تیم ملی در جام جهانی شود.

حمید درخشان در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان برابر تیم کویت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در واقع من فکر می‌کنم 2 مطلب را می‌توان برای این دیدار عنوان کرد.  البته باید بگویم مطلب اول اینکه این دیدار به خاطر موقعیت جام ملت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با توجه به صعود بازیکنان برد در این بازی می‌تواند اقتدار فوتبال کشورمان را در آسیا بالا ببرد.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: ما می‌توانیم در این دیدار عیار تیممان را محک بزنیم و نکته دیگر اینکه با این دیدار تیم کشورمان آماده حضور پرقدرت در جام جهانی گردد.

درخشان ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و نبود بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی، کویت می‌تواند محک خوبی برای سنجش بازیکنان ملی‌پوش ما باشد و از این دیدار می‌توان هماهنگی بازیکنان تیم ملی را مورد سنجش قرار داد.

وی در پاسخ به سوال  آیا از بازیکنان اصلی در این دیدار استفاده شود یا نه؟! گفت: به نظر من بهتر است که تیم اولی را مورد سنجش قرار دهیم و از امتحان چهره‌های جدید خودداری کنیم زیرا بازیکنان ما در کنار هم بازی نکرده‌اند و هماهنگی لازم را برای حضور در جام جهانی ندارند این دیدار باعث می‌شود ضمن کسب نتیجه به توسعه کار‌های تاکتیکی پرداخته شود البته این نکته را با توجه زمان کم تا جام جهانی اعلام می‌کنم زیرا اگر یک سال و نیم زمان داشتیم می‌توانستیم از چهره‌های جدید برای بازی در این دیدار استفاده کنیم.

درخشان در پایان خاطر نشان کرد: دیدار با کویت می‌تواند حکم استارت بازی‌های تیم ملی را به جهت هماهنگی بازیکنان داشته باشد و از همین بازی به فکر آماده سازی تیم ملی به هدف انجام بازیهای سنگین و هماهنگی و موفقیت در جام جهانی افتاد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار