حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان استقبال تماشاگران از جشنواره فیلم فجر دراین استان را سه برابر سال گذشته دانست.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام "محمد قطبی" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان استقبال تماشاگران از جشنواره فیلم فجر دراین استان را سه برابر سال گذشته دانست.

وی یادآور شد: علت استقبال بیشتر مردم از فیلم های امسال هم خوب بودن فیلم ها باز می‌گشت و هم این که نمایش فیلم ها در یک سینما متمرکز بود.

قطبی درباره مزیت های متمرکز بودن نمایش فیلم ها در یک سینما گفت: یکی از مزایا این بود که این سینما ۷۰۰ صندلی داشت و اگر می خواستیم فیلم ها را در سینمای دیگر نمایش دهیم، آن سینما ۴۰۰ صندلی داشت و ظرفیت اش پایین بود. از سوی دیگر اگر کسی می خواست دو فیلم ببیند،لازم نبود که به سینمای دیگری برود.

به گفته او سال گذشته هشت هزار نفر از فیلم ها دیدن کردند و امسال این آمار به بالای ۲۵ هزار نفر رسیده است.

طبق آمار ارایه شده در این استان فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا با بیشترین استقبال مواجه شد.

غلامرضا آب آب، حجت السلام سيد مهدي مدنيان، سيدمحمدطباطبايي، آرش رنجبر و هوشنگ جمشيديان داوران استان اصفهان بودند که بیست فیلم نمایش داده شده در این استان را داوری کردند که ابراهيم حاتمي كيا براي كارگرداني فيلم «چ» جایزه دریافت کرد و بابک حمیدیان نیز برای بازی در این فیلم بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. يكتا ناصر بازیگر نقش مکمل در فيلم «زندگي جاي ديگري است» جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار