با شماره گیری 1490 اطلاعات دارویی خود را رایگان افزایش دهید .

مدیر داخلی مرکز اطلاع رسانی دارو وسموم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت : با راه اندازی این مرکز، اطلاعاتی در زمینه عوارض جانبی داروها ، میزان مصرف وهر پرسشی که بیماران  در زمینه دارو های شیمیایی و گیاهی داشته باشند کارشناسان این مرکز پاسخگو هستند و اطلاعات جدید را در اختیارشان قرار می دهند.

کاظمیان افزود: در حال حاضر به دلیل اینکه مردم با این شماره کمتر آشنایی دارند روزانه 10 تماس در این مدت بیشتر نداشتیم.

او گفت: مردم می توانند حتی از مناطق محروم استان بدون گرفتن پیش شماره با شماره 1490 تماس بگیرند واز راهنمایی های کارشناسان این مرکز بهره مند شوند.

مدیر داخلی مرکز اطلاع رسانی دارو وسموم دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به حساسیت ها و مسمومیت ها و مشکلات دارویی به دلیل آشنایی نداشتن برخی از مردم با عوارض داروها گفت: هدف از راه اندازی این مراکز افزایش اطلاعات مردم درزمینه مصرف داروهای شیمیایی وگیاهی و پیشگیری از مشکلات دارویی و صرفه جویی در وقت وهزینه ها وافزایش سلامت جامعه بوده است.

کاظمیان افزود : کارشناسان این مرکز از 8 صبح تا 16عصر و در صورت افزایش تماس ها تا ساعت 24 آماده پاسخگویی به همه ی اقشار مردم هستند.

مدیر داخلی مرکز اطلاع رسانی دارو وسموم دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:هر چند پیشگیری بهتر از درمان است اما آشنایی با دارو های شیمیایی و گیاهی نقش مهمی در بهبود سریع تر بیماران دارد براین اساس برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان داروهای گیاهی و شیمیایی مراکزی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه اندازی شده که این اطلاعات را در اختیار بیماران و خانواده هاشان قرار می دهند .


/انتهای پیام/ش

برچسب ها: رایگان ، اطلاعات ، دارویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.