طرح بازدید میدانی روند پیگیری برنامه مدون فصل همدلی که هر ساله با عنوان استقبال از بهار در شهرداری تهران به مناطق 22گانه ابلاغ می‌شود و در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهرام آقاجانی رئیس اداره خدمات شهری منطقه هفت از بازدید میدانی از وضعیت نگهداشت شهردار در نواحی پنج گانه منطقه هفت خبر داد و گفت: در این طرح روند پیگیری برنامه مدون فصل همدلی که هر ساله با عنوان استقبال از بهار شهرداری تهران به مناطق 22گانه ابلاغ می‌شود در دستور کار قرار دارد.

بنابر اعلام آقاجانی رئیس اداره خدمات شهری منطقه هفت از ابتدای طرح استقبال از بهار طبق برنامه زمان بندی شده نواحی به نگهداشت منطقه می‌پردازند.

براین اساس بازدید میدانی حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز تا چهارشنبه 14 اسفند ماه ادامه می‌یابد تا مشکلات جاری سطح نواحی احصا شود.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه هفت با اشاره به بازدیدها از سطح ناحیه سه گفت: بناداریم تا روز چهارشنبه هرروز از یک ناحیه به اتفاق هیئت همراه بازدید و روند نظافت، رفت و روی شتسشوی جداول، وضعیت پاکیزگی مخازن زباله، وضعیت دریچه انهار و کلیه مواردی که حسب وظیفه اداره خدمات شهری منطقه 7 است همزمان با پیگیری طرح استقبال از بهار، رصد شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، بازدید ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار