فرماندار خوی گفت: ستاد تسهیلات نوروزی 15 اسفند ماه در خوی آغاز به کار می‌کند.

غلام‌حسین عماری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی از 15 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین سال 93 ادامه دارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نهادهایی چون اورژانس، هلال احمر، نیروی‌انتظامی، شبکه بهداشت، شهرداری، تبلیغات اسلامی، سازمان حمل و نقل و کارشناسان میراث فرهنگی آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند.

فرماندار خوی با بیان اینکه باید شرایطی را ایجاد کنیم که گردشگران و مسافران بیشتری را جذب کنیم، ادامه داد: خدمات‌دهی به مسافران نوروزی مهمترین برنامه و اولویت مسئولان شهرستان خوی است.

عماری تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای موجود در این شهرستان و تلاش مدیران شهرستانی، امید میرود خدمترسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود.

وی بر انجام فعالیت‌های فرهنگی با توجه به ایام فاطمیه(س) در نوروز تاکید کرد و افزود: کمیته ارزیابی فعالیت‌ها و چالش‌ها باید به منظور بررسی اقدام‌ها در ایام نوروز به مناسبت این ایام تشکیل شود.

فرماندار خوی بر خدمات‌رسانی مطلوب دستگاهای اجرایی تأکید کرد و ادامه داد: با توجه مصادف شدن ایام فاطمیه با ایام نوروز حرمت و شأن این ایام در تزئینات میادین شهری رعایت شود.

عماری خاطرنشان کرد: نهادهای ذیربط آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی بوده و بازدید از اماکن تاریخی مانند شمس تبریزی، ساختمان قدیم شهرداری، خانه یوسفی، پل‌خاتون و موزه شهرستان خوی مهیا است.

وی با بیان اینکه نقشه راهنمای گردشگری شهرستان خوی آماده شده است تا در ورودی شهر به مسافران نوروزی توزیع شود، تصریح کرد: در ورودی شهر از طرف محور سه راهی ایواوغلی، محور ماکو به تبریز در مسیر خوی و در ورودی شهرستان خوی پایگاه‌های راهنمای مسافران برپا شده و بسته‌های فرهنگی و نقشه‌های راهنمای گردشگری توزیع می‌شود.

فرماندار خوی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که هم در حوزه نیروی انتظامی و هم در حوزه بسیاری از سازمان‌ها قرار دارد، طرح ترافیکی نوروز است.

عماری بیان کرد: اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز در سال‌های گذشته و امسال مستلزم هماهنگی‌ها و اقدامات زیادی است که هر سال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز ایجاد آرامش، رضایت‌مندی مردم، تسهیل در عبور و مرور و افزایش ایمنی با اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی است./س

برچسب ها: خوی ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.