وزیر آموزش و پرورش از تغییر در زمان‌بندی امتحانات پایان سال دانش‌آموزان به دلیل تداخل با زمان برگزاری مسابقات جام جهانی خبر داد.

علی اصغر فانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: باتوجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال همزمان با زمان برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان و تأثیرات احتمالی این تداخل تغییراتی در این زمانبندی داده شده است. 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است تا پیش از آغاز مسابقات جام جهانی، امتحانات پایان سال دانش‌آموزان به اتمام برسد تا تأثیر احتمالی آن روی امتحانات دانش‌آموزان گرفته شود. 

مدارس تا 28 اسفندماه دایر است
 

فانی در ادامه با اشاره به دایر بودن مدارس تا روز 28 اسفندماه تصریح کرد: کلیه مدارس تا پایان روز چهارشنبه 28 اسفندماه دایر خواهند بود. 

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هیچ یک از مدارس حق تعلیمی زود هنگام را نخواهند داشت و موظف خواهند بود تا پایان روز چهارشنبه 28 اسفندماه مدارس را دایر نگه دارند.  
انتهای پیام/
 

برچسب ها: آموزش ، مدارس ، اسفند ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز دبیرستان
۲۲:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
لطفا جناب وزیر بگید ما دانش آموزا رو تعطیل کنند.به خدا یگه یک روز چیه؟بهشون بفرمایید خودتون می آیید محل کار؟خواهشا تایید کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگي
۱۲:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشيد از عوامل محترم اين سايت،از آقاي وزير بپرسيد حق الزحمه امتحانات نهايي سال 92 حتي يك ريال به عوامل امتحانات پرداخت نشده چطور ما بايد امتحانات نهايي خرداد93 را برگزار كنيم خواهشمندم پيگري كنيد حداقل ما در برگزاري امتحانات خرداد93 50% نيروهاي ما را حفظ كنيم -باتشكر
-
میثم
۱۱:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
از آقای فانی بپرسید حق الزحمه امتحانات سال قبل چه شد
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۱۰:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سلام چطوره سفره هفت سین رو هم توی مدرسه بندازیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۲:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
بعید نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ملا نكته بين
۱۰:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
هيچ يك از مدارس حق تعطيلي زود هنگام را .....
آخرین اخبار