مراسم وزن‌کشی چهار وزن دوم و پایانی مرحله دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا، شنبه شب در شهر زومباتلی مجارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان قهرمان المپیک لندن، علیرغم سرماخوردگی شدید در اولین میدان حضور خود در یک مسابقه پس از المپیک در دور اول به مصاف حریفی از گرجستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران لهستان با قزاقستان مسابقه می دهد. در این وزن 21 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور اول به مصاف حریفی از اسلواکی می رود و فرشاد علیزاده که در این رقابت ها در یک وزن بالاتر به میدان می رود با کشتی گیری از ژاپن مسابقه می دهد. این دو کشتی گیر در صورت برتری در دور دوم به مصاف هم می روند. در همین وزن یوسف قادریان درمسابقه نخست به مصاف کشتی گیر از مجارستان می رود. در این وزن 18 کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 71 کیلوگرم محمد کریمی در دور اول به مصاف حریفی از نروژ می رود. در همین وزن وحید بابایی جعفری در مسابقه نخست خود با کشتی گیری از مجارستان مسابقه می دهد. این دو نماینده کشورمان در صورت برتری در مبارزه دوم خود به مصاف یکدیگر می رود. در این وزن 18 کشتی گیر حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، مجارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار