استاندار اردبیل گفت: بیش از 300 هزار نفر از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی از جشنواره گردشگری زمستانی سرعین استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش در آیین اختتامیه سومین جشنواره گردشگری سرعین اظهار داشت: با توجه به اینکه سرعین نگین گردشگری است و از امکانات طبیعی و مواهب خدادادی بی‌نظیر برخوردار است می‌تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی باشد که این اقدام به افزایش درآمد و رونق اقتصادی منطقه و درآمدهای مردم کمک می‌کند.

وی از صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع پردرآمد همراه با خلاقیت‌‌ها و نوآوری‌ها در استقبال و میزبانی از مسافران و گردشگران یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه سرعین از ظرفیت خوبی در این حوزه برخوردار است تمام تلاش ما بر این است تا با دعوت از سرمایه‌گذاران بتوانیم در حوزه گردشگری و تلاش پرسود و ثمر در این حوزه استفاده کنیم که تاکنون برخی از شهرها با رایزنی‌های انجام شده قرار است به همت سرمایه‌گذاران اجرایی و عملیاتی شود.

خدابخش گفت: ما امروز چاره‌ایجز توسل و تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در این منطقه نداریم چرا که با منابع محدود دولتی نمی‌توان در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کرد و یا برای بیکاران منطقه فرصت شغل و اشتغال مناسب فراهم کرد.

استاندار اردبیل یادآور شد: ما با تمام مزایا و برجستگی‌ها از سرمایه‌گذاران حقیقی استقبال می‌کنیم و تلاش ما بر این است تا سرمایه‌گذاری‌های موجود را نیز تقویت کرده و با ترزیق اعتباراتی مناسب از طریق صندوق توسعه ملی به بهره‌آوری بیشتر این حوزه کمک کنیم.

خدابخش در ادامه با اشاره به حضور 300 هزار گردشگر داخلی و خارجی در قالب جشنواره زمستانی سرعین اذعان داشت: باید این ظرفیت در سال آینده بهتر از این تقویت شود تا با تدارکی مطلوب‌تر بتوانیم در خدمت هموطنان باشیم./س

انتهای پیام/

برچسب ها: سرعین ، جشنواره ، زمستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.