عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تعویق یک روزه در سفر رئیس مجلس استان بلوچستان پاکستان به تهران خبر داد.

سید باقر حسینی نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیم‌روز (سیستان) در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تعویق سفر رئیس مجلس بلوچستان پاکستان به تهران خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود "میرجمالی" امروز شنبه دهم 10 اسفند به تهران سفر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بنا به دلایلی سفر رئیس مجلس بلوچستان پاکستان به تعویق افتاده و قرار است وی فردا (یکشنبه) به تهران بیاید.

وی تاکید کرد: رئیس مجلس بلوچستان پاکستان با حضور در ایران با مقامات کشورمان از جمله رئیس مجلس، نایب رئیس مجلس و سایر مسئولان دیدار خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از محورهای مهم دیدار "میرجمالی" با مسئولان کشورمان رایزنی در مورد 5 سرباز مرزبان ربوده شده ایران است.

این در حالی است، حسینی هفته پیش با اشاره به آخرین وضعیت ۵ سرباز ربوده شده ایرانی به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه مسئولان کشوری و استانی بسیج شده‌اند تا بتوانند هرچه سریع‌تر مشکل این ۵ سرباز ربوده شده کشورمان را حل کنند.
 
وی افزود: دولت، مرزبانی کشور و سایر مسئولان در حال رایزنی و تلاش هستند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه از سفر رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان به تهران خبر داد و گفت: روز شنبه هفته آینده جلسه‌ای با رئیس مجلس ایالت بلوچستان کشور پاکستان جلسه‌ای خواهیم داشت که محور این نشست بررسی ۵ سرباز ربوده شده کشورمان است.  
 
وی ادامه داد: امیدواریم این نشست بتواند هرچه سریع‌تر مشکل ۵ سرباز ربوده شده کشورمان را حل کند.  
 
حسینی تاکید کرد: سفر رئیس مجلس ایالت بلوچستان به تهران کارساز خواهد بود چرا که اکثر مشکلات ما از منطقه ایالات بلوچستان کشور پاکستان است. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار