نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس درباره ربوده شدن 5 مرزبان در سیستان و بلوچستان گفت: طی صحبتی که با مسئولین استان داشتم، مطلع شدم که این مرزبانان مفقود شده اما تاکنون مشخص نیست چه اتفاقی افتاده است.

"سید باقر حسینی" نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره اخباری مبنی بر ربوده شدن 5 مرزبان در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: طی صحبتی که با مسئولین استان داشتم، مطلع شدم که این مرزبانان مفقود شده اما تاکنون مشخص نیست چه اتفاقی افتاده است. 

گفتنی است؛ بنا بر گفته برخی منابع موثق 5 مرزبان متشکل از یک درجه‌دار و 4 سرباز توسط افرادی ناشناس در مرز نگور جکیگور سیستان و بلوچستان گروگان گرفته شده‌اند.

علت این گروگان گیری هنوز معلوم نیست و اطلاع چندانی نیز از چگونگی ربایش این افراد در دست نیست.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
با سلام واقعا ناراحت کننده است ان شاءالله که آزاد می شوند
United Arab Emirates
ایمان جانکی پور
۰۸:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
این همه نیروی زبده و کار امد با این همه تجهیزات و فناوری های پیشرفته در اختیار سپاه و ارتش است این جور اتفاقات واقعا جای سوال دارد چرا متخصصان وارد موضوع نمیشوند واقعا تعجب میکنم از ناو و ناوچه و پهباد گرفته تا سفینه برو موشک الی اخر خود کفا شدیم بعد از چند تا جوجه تروریست و خایین باید رودست بخوریم . انشاالله به امید خدا همین روزها این سربازان ازاد شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
تا کی ناامنی در مرزهای جنوب شرق
Spain
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
خدا به داد دل خانواده هایشان برسد.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۲:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
مرگ بر امریکا و اسراییل جعلی و سعودیهای احمق.
آخرین اخبار