نخستین نمایشگاه گرافیک پوستر مفهومی آثار هنرمند نیشابوری محمدرضا عالمی در نیشابور گشایش یافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور حمیدرضا آتشی مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار داشت: نیشابور خاستگاه فرهنگ و هنر است و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سال در این شهر تداوم داشته و هنرمندان رشته‌های مختلف آثار خویش را با سبک‌ها و موضوعات گوناگون در معرض دید عموم قرار می‌دهند که نخستین نمایشگاه گرافیک پوستر مفهومی یکی از این آثار جهت بازدید علاقه‌مندان است.
وی عنوان داشت: نمایشگاه گرافیک پوستر مفهومی آثار هنرمند نیشابوری محمدرضا عالمی است که 30 اثر در ابعاد 50 در 70 است.
آتشی به تکنیک و موضوع این نمایشگاه پرداخت و افزود: این نمایشگاه به صورت گرافیک رایانه کار شده است که دارای موضوعات مذهبی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی در مورد سوابق این هنرمند نیشابوری بیان داشت: وی دارای 16 سال سابقه فعالیت در رشته طراحی و گرافیک است و دانش آموخته کارشناسی رشته ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی است و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضو انجمن خوشنویسان ایران و مدرس گرافیک دانشگاه جامع علمی،کاربردی است.
آتشی، هدف از برپایی این نمایشگاه را پرداختن به آثار گرافیک در نیشابور و اشاعه آن در بین هنرمندان دانست و خاطرنشان کرد: ما در پی نقد و بررسی آثار این هنرمند و آموزش و رواج این نوع تکنیک‌های گرافیکی در سطح شهرستان نیشابور هستیم.
وی تصریح کرد: نمایشگاه گرافیک پوستر مفهومی از 17لغایت 22دی‌ماه 90 هر روز از ساعت 9 تا 12 صبح و 16تا 19 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان دایر است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.