فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با تلاش دادستان و نیروی انتظامی استان گلستان 3 ضارب محیط بانان گلستانی دستگیر شدند.

سرهنگ خیلدار در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستگیری 3 نفر از ضاربان 2 محیط بان گلستانی گفت: خوشبختانه با تلاش دادستان و نیروی انتظامی استان 3 نفر از متخلفین در اطراف گرگان دستگیر شده‌اند.
 
وی ادامه داد: 5 نفر دیگر از متخلفان نیز در اطراف بجنورد ردیایی شده‌اند که به زودی دستگیر می‌شوند.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان این مطلب که با اشد مجازات با متخلفان برخورد خواهد شد افزود: در گذشته اگر شکارچی تخلف می‌کرد به مدت 6 ماه مجوز سلاح آن باطل می‌شد اما از این پس اگر شکارچی تخلف کند مجوز سلاح آن برای همیشه باطل خواهد شد.

سرهنگ خیلدار ادامه داد: در حال حاضر تعداد سلاح‌های مجوزدار در دست مردم بسیار زیاد است با توجه به اینکه چندین برابر ظرفیت حیات وحش کشور است ما به دنبال کاهش آن هستیم.
 
وی در پایان با اشاره به وضعیت عمومی محیط بانان آسیب دیده خاطرنشان کرد: خوشبختانه حال آن دو رو به بهبود است و هر دو از ICU به بخش منتقل شده و تا 2 روز دیگر هم مرخص می‌شوند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۰۰:۴۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
با این قوانین مزخرفی که ما دارین ( قوانین 50 سال پیش )همه اینها را میگیرن 10 روز دیگه آزاد میکنند و خیلی گران حساب بکنند نفری 100 هرار تومان جریمه میشن و برمیگردن روز از نو
Iran (Islamic Republic of)
داود نویدی
۲۰:۱۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
ایا بالغو مجوز یاجریمه نقدی عده ای متخلف مسلح امنیت محیط بانان ومخلوقات خداوند برقرارمیشود؟
این متخلفان از خودراضی اگر اعدام نمیشوند حداقل دستانشان قطع کرددتا نتوانند به دیگران صدمه بزنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
باید تاوان این حرکت بی شرمانه رو پس بدن...
آخرین اخبار