مدیر اداره امور شهری منطقه 12، از اجرای طرح‌های ویژه این اداره در آستانه سال 93 خبرداد.

 نامدار شیخی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح‌های ویژه امور شهری همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 در دستور کار اداره امور شهری شهرداری این منطقه قرار دارد. 

این طرح به منظور ارتقای سلامت شهر، افزایش چشم اندازهای بصری، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان از نخستین روز اسفندماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.  
وی ادامه داد: در این طرح اقداماتی از جمله پاکسازی معابر اصلی و فرعی در نواحی 6گانه منطقه 12 به متراژ 41 میلیون و 553 هزار و 180 متر مربع شستشوی جداول در نواحی 6 گانه منطقه 12 به متراژ 83هزار و 233 متر طول انجام خواهد شد. 

شیخی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جمع‌آوری و انتقال زباله‌های حجیم، جمع‌آوری انتقال زباله‌های ترد در روزهای جمعه چهارهزار کیلوگرم، پاکسازی جداره‌ها، شستشوی المانها، تأسیسات و تجهیزات 2هزار متر مربع در محلات 13 گانه و نواحی 6گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است. 

وی خاطر نشان کرد: نظافت، پاکسازی، ترمیم و مرمت سیستم روشنایی در نواحی 6گانه 80 متر مربع، نظافت و پاکسازی سقف پلهای عابر پیاده در محلات 22 گانه و نواحی 6گانه 80 متر مربع، رسیدگی به وضعیت اسکان‌های کارگری و آذین بندی برای سال نو یک مورد، رسیدگی به وضعیت سد معبرهای صنفی، سیار و ساختمانی هزار و 800 مورد، لایروبی و پاکسازی انهار روباز و روبستهت 405 هزار متر طول از اقدامات دیگر اداره امورشهری شهرداری منطقه 12 است. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: عید ، شهری ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.