نمایش "پنج میلیون روبل" که مجموعه‌ای از دست نوشته‌های "آنتوان چخوف" است به کارگردانی "سیاوش اسد" در تالار «محراب» از 27 بهمن اجرا شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش «پنج میلیون روبل» که مجموعه‌ای از دست نوشته‌های آنتوان چخوف است به کارگردانی سیاوش اسد در تالار «محراب» از تاریخ 92.11.27 اجرا شد.

بعد از مرگ آنتوان چخوف دست نوشته‌هایی از او پیدا می‌شود که در آن‌ها مشخص می‌شود پنج میلیون روبل به چخوف رسیده است‌، بعد از مدتی این دست نوشته‌ها به دست نیل سایمون می‌رسد‌، که او براساس این دست نوشته‌ها نمایشنامه «پزشک نازنین» را می‌نویسد.

داستان نمایش «پنج میلیون روبل» درباره نویسنده‌ی چهل ساله‌ است که به همراه مادرش زندگی می‌کند. این نویسنده به دلیل اینکه نمی‌تواند آدم‌ها را تحمل کند‌، در یک دخمه روزگار می‌گذراند و از آنجا مردم را نگاه می‌کند. از مردم ایده می‌گیرد و این ایده‌ها را بلند بلند فکر می‌کند.

تمرینات نمایش «پنج میلیون روبل»::این نمایشنامه را دو سال پیش در کارگاه استاد سمندریان برای آقای محمد یعقوبی کار کردم و بعد این کار را در اردیبهشت تئاتر در شهر ملارد به صحنه بردیم و در آنجا جزو برگزیده‌ها قرار گرفتیم و بعد هم برای اجرا در تالار محراب دعوت شدیم.

تمرینات کار ما حدود سه ماه طول کشید و بیشتر اعضاء گروهم از بچه‌های کارگاه استاد سمندریان و استاد تارخ هستند.

اختتامیه این نمایش در روز جمعه 9 اسفند انجام میشود و این کار به استاد حمید سمندریان تقدیم شد.

در این نمایش میلاد آزاد‌، شیرین اتفاق‌، حمید احمدی‌، سیاوش اسد‌، علیرضا زرگوشیان‌، محسن رشیدی‌ ‌، شهرزاد علی محمدی‌، مینا فرهنگ،‌ رکسانا‌ فیروزی‌، منصور لولاور محمدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین مینا فرهنگ (دستیار کارگردان) و حمید احمدی و وحید فرهنگ(عکاس) این نمایش هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار