رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش:

برنامه نود همه صحبتهای وزیر را پخش نکرد / آنچه اتفاق افتاد انتقال ناقص پیام بود + فیلم

مازیار ناظمی در گفت‌و گو با شبکه رادیویی ورزش در واکنش به حذف بخشی از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در برنامه نود گفت‌: احساس می‌کنم واکنش‌هایی که در خصوص صحبت های گودرزی مطرح شده صحیح نیست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ورزش و جوانان در مورد واکنش رسانه‌ها نسبت به پیش بینی های وزیر ورزش و جوانان در مورد نتایج تیم ملی در  جام جهانی اظهار داشت: در این مصاحبه که باشگاه خبرنگاران آن را تهیه کرد گودرزی بحث علمی را مطرح کرد که به هیچ عنوان در برنامه نود پخش نشد. گودرزی در مورد پیش بینی نتایج تیم ملی  به اشتباه بودن پیش بینی در ورزشهایی که از نظر مدیریتی "سیستم باز"  دارند اشاره کرد و معتقد بود فوتبال هم در همین دسته قرار می گیرد ولی وقتی اصرار شد به عنوان یک علاقمند چه نظری دارید دیدگاه خود را مبنی بر برد مقابل بوسنی و نتیجه خوب مقابل نیجریه و بازی قابل قبول برابر آرژانتین بیان کرد که از این بخش تنها با انتخاب برنامه سازان نود فقط پیش بینی پخش شد که در واقع اصل مطلب  را ناقص کرد و برداشتها چیر دیگری شد.



ناظمی افزود : فکر می‌کنم حذف این قسمت علمی صحبتهای گودرزی نکات بخش پیش بینی  را هم دچار مشکل می کند. دوست داشتیم برنامه نود کل مصاحبه را پخش کند. آن چه اتفاق افتاد انتقال ناقص پیام بود.



رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد:  گودرزی فردی رسانه‌ای است و از نقدهای سالم بسیار استقبال می کند ولی این نکته را هم نباید فراموش کنیم که رسانه ها هم باید انصاف را رعایت کنند و تمامی حرف های زده شده از سوی وزیر را پخش کنند تا این مباحث نادرست به وجود نیاید. به اعتقاد من باید به وزیری که ورزشی است و همه کارشناسان و ورزش دوستان منتظر حضور چنین فردی در راس امور ورزشی کشور بودند کمک کنیم.

با توجه به پخش برخي صحبت هاي اين مصاحبه در برنامه نود که البته به صورت طبيعي و طبق روال به دليل کمبود وقت در برنامه هاي تلويزيوني به طور کامل پخش نشده است متن کامل مصاحبه وزير ورزش و جوانان با باشگاه خبرنگاران را در لينک ذيل مشاهده فرمائيد:


مصاحبه کامل وزير ورزش و جوانان با باشگاه خبرنگاران

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.



انتهاي پيام/
برچسب ها: ناظمی ، وزیر ، فوتبال ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار