مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اظهارات آشنا در مورد صدا و سیما با اعتدال هم‌خوانی ندارد/در اظهارات مصالح نظام مد نظر باشد نه یک جانبه گرایی ،‌ بررسی اظهارات آشنا در جلسه آتی شورای نظارت/ شاید آشنا با رسانه‌ای کردن انتقادات به صدا و سیما دنبال سهم‌خواهی است، توافق ایران و عراق درباره اروندرود و اجرای موافقتنامه 1975 / دولت عراق سیاست‌هایش را به خوبی پیش برده است و..

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توافق ایران و عراق درباره اروندرود و اجرای موافقتنامه 1975 / دولت عراق سیاست‌هایش را به خوبی پیش برده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/7/2057450_112.jpg

 وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با هوشیار زیباری، وزیر امور خارجه عراق در نشست خبری از توافق در مورد اروندرود و اجرای موافقتنامه 1975 با وزیر خارجه این کشور خبر داد.

رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان به تهران می‌آید/ محور سفر، بررسی وضعیت 5 سرباز ربوده شده
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان به تهران با محوریت بررسی وضعیت ۵ سرباز مرزبان ربوده شده کشورمان خبر داد.

بررسی اظهارات آشنا در جلسه آتی شورای نظارت/ شاید آشنا با رسانه‌ای کردن انتقادات به صدا و سیما دنبال سهم‌خواهی است
 نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما با بیان اینکه زود بود آقای آشنا اینگونه تند داوری کند گفت: شاید رسانه‌ای کردن این موضوع به این زودی یک نوع سهم خواهی و امتیازخواهی باشد.

رئیس‌جمهور از مرکز فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت بازدید کرد
 رئیس‌جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) پس از دیدار عمومی با مردم جاسک از مرکز فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش حمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

توافق ایران و عراق درباره اروندرود و اجرای موافقتنامه 1975 / دولت عراق سیاست‌هایش را به خوبی پیش برده است
 وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با هوشیار زیباری، وزیر امور خارجه عراق در نشست خبری از توافق در مورد اروندرود و اجرای موافقتنامه 1975 با وزیر خارجه این کشور خبر داد.

اظهارات آشنا در مورد صدا و سیما با اعتدال هم‌خوانی ندارد/در اظهارات مصالح نظام مد نظر باشد نه یک جانبه گرایی

 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدواریم در اظهارات آشنا مصالح نظام مد نظر باشد نه جریانات سیاسی و یک جانبه گرایی، این گونه مسائل با اعتدال و حرکت اعتدالی هم خوانی ندارد.
.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
 نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند که دولت و مجلس با یک نگاه دقیق و عمیق و پرهیز از سیاست ورزی و با رویکرد ظرفیت‌های منطقه‌ای طراحی، برنامه‌ریزی و اقدام کند تا ظرفیت‌ها بتواند تاثیر خود را در اقتصاد ملی و زندگی مردم داشته باشد.

کلام امام خمینی(ره) درباره نقش زنان در جامعه حجت را تمام کرد/ چرا "فائره هاشمی" با روزنامه‌ای فتنه‌گر مصاحبه کرده است؟

نائب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امام (ره) نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران را حتی بیشتر از مردان می‌دانستند، کلامی که از سوی رهبر بزرگ که صادق راستین است زده می‌شود حجت را تمام می‌کند.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

 نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار