هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که هیجان و فشار در صدر و قعر جدول به اوج خود رسیده تا تیم‌ها برای رسیدن به جام قهرمانی و فرار از سقوط به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که 14 تیم این لیگ چهارشنبه به مصاف هم می‌روند تا مهمترین امتیازهای پایان فصلی را از آن خود کنند، هیجان در تمام باشگاه‌ها دیده می‌شود اما مانند همیشه حداکثر هیجان در صدر و قعر جدول به چشم می‌خورد تا مدعیان برای کنار زدن هم و رسیدن به جام قهرمانی و قعرنشینان برای بقا در لیگ بجنگند.

در همین راستا در نخستین رقابت هفته بییست و سوم شهید منصوری میزبان شهرداری تبریز می‌شود تا این تیم به تورنمنت‌های تبریزی خود پایان دهد منصوری هفته گذشته 7 بر 3 مغلوب دبیری شد تا یاران شمسایی انتقام باخت هفت تایی هلال احمر را نیز از قرچکی‌ها بگیرد البته پیش‌بینی می‌شد منصوری عملکرد بهتری مقابل صدرنشین لیگ داشته باشد اما این شکست منصوری را از حضور در کورس قهرمانی دور کرد تا اکنون با 43 امتیاز جایگاه چهارم جدول را از آن خود کند.

در سوی دیگر میدان شهرداری تبریز که در این هفته‌ها عملکرد قابل قبولی داشته با وجود اینکه در این هفته شانس ارتقا در جدول را ندارد و میثاق را با هفت اختلاف بالای سر خود می‌بیند، برای اخذ امتیاز کامل بازی رقابت می‌کند تا پس از دبیری خود را دومین تیم خوب تبریزی ببیند.

در یکی از مهمترین رقابت‌های مربوط به صدر جدول گیتی‌پسند در فاصله سه امتیازی به صدر، مهمان میثاق تهران می‌شود تا با گرفتن انتقام اولین شکست خانگی لیگ که شاگردان خوراکچی به آنها تحمیل کردند، در صورت شکست دبیری قهرمانی را از همیشه نزدیکتر به خود ببینند البته میثاق که پس از ناکامی مقابل تیم‌های تبریزی و با پیروزی 6 بر صفر هفته گذشته برابر پتروشیمی جان تازه‌ای برای رویارویی با گیتی‌پسند گرفته، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تیم لک نتواند با دست پر تهران را ترک کند تا خوراکچی در این هفته‌های پایانی طعم دوباره شکست را نچشد، گیتی‌پسند در حال حاضر با 49 امتیاز در مقام دوم و میثاق با 38 امتیاز جایگاه پنجم جدول را از آن خود کرده‌اند.

در اصفهان زمزم به مصاف هلال‌احمر می‌رود شکست سنگین هفته گذشته خود را جبران و فاصله خود را از قعرنشینان زیاد کند. هلال احمر نیز که در نیم فصل دوم قابل قبول ظاهر نشد تا در بدترین شرایط در رتبه دهم جا گیرد و این هفته نیز با مصدومان زیادی راهی اصفهان شود.

اما در هفته بیست‌وسوم قعر جدولی‌ها در ساری به جدال با یکدیگر می‌پردازند تا با اخذ امتیاز بازی از سقوط رهایی یابند.

راه ساری در این هفته‌ها عملکرد چشمگیری داشته و با شکست 2 تیم تبریزی و یک تساوی با شهرداری تبریز ثابت کرده تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با امید به هفته‌های آینده برتری بماند پتروشیمی نیز حالا تجربه تقابل با رقبای برتری را دارد تا این 2 تیم که هیچ چیز برای از دست دادن ندارند شاید بهترین رقابت این هفته را رقم بزنند و به دور از تدبیر رقابتی جنگنده به نمایش بگذارند.

حفاری که امسال در جمع سکونشینان حضور پیدا کرده و تنها با 5 امتیاز فاصله از صدر در صورت لغزش دبیری و گیتی، قهرمانی را دور از از ذهن نمی‌بیند، شاگردان صانعی را میزبانی می‌کند تا در خانه پیروز میدان باشد البته تاسیسات نیز به امتیاز بازی چشم دارد تا در صورت ادامه روند ناکامی فرش‌آرا بتواند در جدول یک پله صعود داشته باشد تاسیسات با توجه به امتیازات کسب کرده در جایگاه نهم جدول جای گرفته است.

در دیگر رقابت حساس صدر جدولی دبیری مهمان شهرداری ساوه که دستخوش تغییر در کادر فنی بوده، می‌شود.

دبیری برای تثبیت جایگاه خود و ایجاد فاصله با گیتی پسند به امتیاز تک تک بازی‌های خود نیاز دارد به همین منظور پرقدرت در ساوه ظاهر می‌شود.

اما عقابی نیز برای اثبات توانایی و قدرت خود و تیم و نجات شهرداری ساوه از جایگاه فعلی بدون ترس به مصاف یاران شمسایی می‌رود به امید اینکه شاید در ساوه نتیجه‌ای همچون رقابت دبیری و راه ساری رقم بخورد.

در آخرین رقابت فرش‌آرا که روندی نزولی را در پیش گرفته تا برخلاف انتظار به جای حضور در جمع صدر نشان جایگاه هشتم را به خود اختصاص دهد، ماهان تندیس را که با حضور دوباره حسن‌زاده عملکرد مطلوبی داشته را میزبانی می‌کند البته هر 2 تیم هفته گذشته متحمل شکست شده‌اند تا در این رقابت با انگیزه دو چندانی برای قطع نوار ناکامی و امتیاز کامل بازی به مصاف هم بروند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، ذبیری ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار